مسئول جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) در کرمانشاه از برگزاری همایش "بزم مهر" در کرمانشاه جهت تامین مایحتاج شب عید خانوارهای نیازمند خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسناجعفر دانش پرور  اظهار کرد: این همایش ساعت 16 روز ششم اسفندماه در محل تالار وحدت دانشکده فرهنگ و هنر کرمانشاه برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این همایش را تامین مایحتاج شب عید خانوارهای نیازمند تحت پوشش جمعیت امام علی(ع) کرمانشاه عنوان کرد.
دانش  پرور افزود: افراد می‌توانند با حضور در این همایش، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را اهدا کنند و از محل این کمک‌ها لباس و مایحتاج شب عید برای خانوارهای نیازمند تحت پوشش خریداری می‌شود.
مسئول جمعیت امام علی(ع) در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: با جمع‌آوری کمک‌ها، خرید مایحتاج انجام خواهد شد و در نهایت توزیع این اقلام میان خانواده‌های نیازمند روز 27 اسفندماه خواهد بود.
دانش پرور افزود: همچنین برنامه داریم از محل این کمک‌ها به خانواده‎های کوله‌بران سردشت که در حادثه اخیر ریزش بهمن دچار آسیب شدند نیز کمک رسانی شود.
وی تصریح کرد: حدود 20 خانوار کوله‌بر آسیب دیده شناسایی شدند که از محل کمک‌های جمع آوری شده در بزم مهر به آنها نیز کمک‌ می شود.
دانش پرور افزود: این هدف اولیه ما برای کمک به خانواده کوله بران است و در حال حاضر در حال تدوین طرحی برای اشتغالزایی کوله بران در منطقه پاوه و اورامانات استان هستیم تا این طرح در کرمانشاه به عنوان الگو و پایلوتی برای اشتغالزایی کوله بران باشد و سازمان های دیگر هم بتوانند از آن برای اشتغال‌زایی کوله بران استفاده کنند.
مسئول جمعیت امام علی(ع) در کرمانشاه از همه افراد خواست تا با حضور در این مراسم نیکوکاری سهمی در تامین مایحتاج شب عید خانواده‌های نیازمند داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار