همایش نقش دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم در پیشگیری از جرایم، با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و جمعی از مسئولین استان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵ 18 February 2017
همایش نقش دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم در پیشگیری از جرایم، با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و جمعی از مسئولین استان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.همایش نقش دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم در پیشگیری از جرایم، با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و جمعی از مسئولین استان در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد.
 
 
 
 به گزارش خبرگزاری تابناک، دکتر محمدرضا عدالتخواه رییس کل دادگستری استان گفت: بالا رفتن آمار جرم و جنایت یک چالش جهانی است که برای پیشگیری از وقوع جرم راهکارهای مختلفی توسط حقوقدانان برجسته جهان مطرح شده است.
 وی خاطر نشان کرد: اگر در جامعه ای از بدو تولد انسان یعنی در کانون خانواده، مدرسه، دانشگاه و محیط اجتماعی شرایطی فراهم آید که فرد در مسیر رشد و تکامل و تعالی قرار گیرد، هرگز شاهد بالارفتن آمار جرم و جنایت نخواهیم بود.
 عدالتخواه تصریح کرد: در اسلام به چنین شرایطی تقوای الهی می گویند و انسانها با داشتن تقوای الهی می توانند از ناهنجاری ها و گناهان دوری کنند.
 وی تاکید کرد: دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر را بگونه ای در جامعه گسترش دهند که دیگر هیچ شخصی در جامعه احساس بی تفاوتی نسبت به مسائل پیرامونی خود نکند.
 رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: نباید جامعه به سمتی برود که افراد آن در برابر ناهنجاری ها  بی تفاوتی باشند و هیچ عکس العملی نشان ندهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار