نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: « آشتی ملی» با فتنه گران سال ۸۸ برای مردم ولایت‌مدار ایران معنایی ندارد.
کد خبر: ۳۷۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 18 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه طرح موضوع «آشتی ملی» در ایران یک‌موضوع بیهوده است، اظهار داشت: آنهایی که در فتنه 88 سهم داشتند، زبانشان دراز شده و‌این بحث ها را مطرح می کنند اما ملت یکپارچه ایران با کسانی که با ولایت نساختند و‌بسیجی را برهنه و‌کتک زدند و انواع هتاکی ها را به شعائر امام و انقلاب و عاشورا کردند، هرگز آشتی نخواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه تنها راه پایداری حکومت اسلامی خدمت به مردم است، گفت: اگر حکومت جمهوری اسلامی ایران بخواهد عظمت و اقتدار 22 بهمن را به رخ جهانیان بکشد، تنها راه حل خدمت خالصانه به مردم است.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: حضور چشمگیر مردم جواب دندان شکنی به یاوه گویان امریکایی به خصوص رییس جمهور نامتعادل آنها ترامپ بود.
آیت الله علما حضور گسترده مردم را در راهپیمایی 22 بهمن مایه آبروی ایران و انقلاب اسلامی دانست و‌ اظهار کرد: اما نباید این حضور گسترده مردم را به معنای شکایت نداشتن از مسئولان  در رابطه با مشکلات اقتصادی فراوان تصور کرد زیرا مردم برای حفظ نظام و پایبندی به خون شهدا و برای معیارها و‌ ملاکهای شرعی خود به میدان آمدند.
وی حضور با شکوه مردم را در این راهپیمایی به باران تشبیه کرد و گفت: مردم ایران مانند قطرات گسترده باران بر سر نظام استکباری آمریکا فرود آمدند و جواب دندان شکنی به یاوه گویان غربی دادند و حضور جوانان در این راهپیمایی بسیار دیدنی بود.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به بیکاری و‌ رکود گسترده در استان کرمانشاه عنوان کرد: مسئولان باید هر چه زودتر فکر اساسی راجع به رفع مشکلات بیکاری، رکود و‌ تبعیض داشته باشند.
وی با بیان اینکه تمام مسئولان باید تلاش کنند که مشکلات اقتصادی مردم برطرف شود و به سخنان تهدیدآمیز و مکارانه دشمن توجهی نداشته باشند، بیان کرد:  دشمنان با تهدیدات نظامی و‌سایر یاوه گویی ها درصدد منحرف کردن افکار مسئولان از حل مشکلات اساسی نظام هستند.
علما با بیان اینکه در صورت اتکا به توان داخلی کشور و‌عدم وابستگی به بیگانگان همین تحریمها نقطه قوت انقلاب اسلامی خواهند شد، افزود: دشمنان نظام اسلامی به دلیل مشکلات اساسی خود توان حمله نظامی به ایران را نخواهند داشت و مسئولان تنها باید به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار