عضو شورای شهر :
عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: بنا به وعده معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه، تقاطع ده مجنون تا پایان سال جاری و در بدبینانه ترین حالت پایان فروردین سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۷۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 18 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،غلامرضا باقری، با اشاره به شروع پروژه تقاطع "ده مجنون" از دو سال پیش، گفت: عمده مشکلات موجود بر سر راه این پروژه بحث اعتبارات است.
وی افزود: همچنین پیمانکار این پروژه خلع شد که پروسه خلع آن نیز مدتی به طول انجامید، اما عمده مشکل تاخیر در اجرای پروژه، همان بحث اعتبارات است.
این عضو شورای شهر کرمانشاه اعتبار کلی این پروژه را 15 میلیارد تومان اعلام کرد.
باقری پیشرفت فیزیکی تقاطع "ده مجنون" را 85  درصد اعلام و خاطرنشان کرد: 15 درصد مابقی بحث نصب پل‌های فلزی و آسفالت است که پل‌های فلزی از قبل ساخته شده، اما تا پس از نصب جزو پیشرفت فیزیکی پروژه محسوب نمی‌شود.
وی افزود: ستون های تقاطع نیز تقریبا آماده است و عملا کار چندانی تا پایان پروژه باقی نمانده است.
وی با بیان اینکه معاون عمرانی شهردار کرمانشاه یک ماه پیش در جلسه شورای شهر قول افتتاح این تقاطع تا پایان سال را داده بود، گفت: بارندگی‌های دو هفته اخیر اندکی تاخیر به وجود آورد، اما تا پایان سال و یا در بدبینانه‌ترین حالت تا پایان فروردین ماه این پروژه به بهره‌برداری می رسد.
وی به کمبود بودجه و اعتبارات اشاره کرد و افزود: علی رغم این مشکلات عملکرد شهردار در اجرای این پروژه نمره قابل قبولی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار