فرمانده پلیس‌راه کرمانشاه:
فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه با بیان اینکه محور سرو‌آباد(کردستان) - پاوه هم‌اکنون مسدود است، گفت: تردد در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر بدون زنجیر‌چرخ امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۳۷۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 18 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس:فضل‌الله شیری با اشاره به بارش برف و باران اخیر در استان، اظهار داشت: بارش‌های در نواحی کوهستانی موجب کاهش دید و لغزندگی در سطح جاده‌ها شده است.
وی گفت: محور سرو‌آباد استان کردستان به  شهرستان پاوه هم‌اکنون مسدود است و همراه داشتن زنجیر‌چرخ الزامی است و همچنین پلیس‌راه از تردد خودروهای بدون زنجیر‌چرخ جلوگیری می‌کند.
فرمانده پلیس‌راه استان کرمانشاه ادامه داد: در حال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی بدون زنجیر‌چرخ امکان‌پذیر است، اما رانندگان باید سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب را مدنظر داشته باشند.
وی از مردم خواست از سفرهای غیر‌ضروری در این شرایط جوی خودداری کنند و افزود: رانندگان به تجهیزات ایمنی سفر و نکات لازم از جمله سالم بودن خودرو، همراه داشتن سوخت مورد نیاز، لباس گرم و خوراکی توجه کنند.
شیری از حضور 81 تیم به صورت شبانه‌روز در محور و راهدارخانه‌های استان خبر داد و تصریح کرد: رانندگان قبل از سفر از طریق شماره پیامک 141 سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از وضعیت راه اطمینان کامل داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار