مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: موفقیت با طراحی چشم انداز و هدف حاصل می شود.
کد خبر: ۳۷۹۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶ 18 February 2017


به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ فهیمه فرهمندپور در مراسم اختتامیه دوره آموزشی توان افزایی و ارتقاء مهارت های شغلی زنان مدیر و مسئول استان کرمانشاه، اظهار داشت: زنان باید هم تکالیف شغلی و خانوادگی و هم وظایف خود را برای کمک به توسعه و پیشرفت جامعه مورد شناسایی قرار دهند.
وی بیان داشت: زنان باید از یکسو تکالیف شغلی و خانوادگی خود را بشناسند و از سوی دیگر در جهت انجام وظایف که منجر به توسعه بیشتر جامعه می شود، تلاش کنند.
فرهمندپور ادامه داد:ارتقاء توانمندی و مهارت های شغلی با آگاهی و شناخت درست از موقعیت ها و فرصت ها به دست می آید.
وی گفت: چنانچه فردی دارای مهارت در زمینه های مختلف باشد چنین فردی از فرصت ها و موقعیت ها آگاهی بیشتری دارد که می تواند در بسیاری از امور موفقیت را هم برای خانواده و هم برای جامعه خود بوجود بیاورد.
وی افزود: باید ابعاد موفقیت را بشناسیم و برای افزایش آن در سطح جامعه تلاش و کوشش نمائیم.
وی بیان داشت: ضروری است که چشم انداز و اهداف خود را بر اساس واقعیت ها تبیین  و بر آن اساس مسیر و ابزارهای خود را برای هر چه بهتر شدن جامعه انتخاب کنیم.
شایان ذکر است این دوره طی روز گذشته و امروز با حضور جمعی از زنان مدیر مسئول در استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار و در این دوره مطالب و مباحث مختلفی در زمینه توان افزایی و مهارت های شغلی مراحل آزمون ارائه گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار