مراسم افتتاح چهل و پنجمین دوره مسابقات جام جهانی کشتی آزاد، با حضور وزیر ورزش و جوانان کشورمان در ورزشگاه امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳ 16 February 2017

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛، افتتاحیه مراسم مسابقات  جام جهانی کشتی آزاد با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار کرمانشاه، نماینده اتحادیه جهانی کشتی، تیم های حاضر در مسابقات و جمعی از پیشکسوتان و قهرمان کشتی کشور، 28 بهمن در ورزشگاه امام(ره) کرمانشاه برگزار شد.
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به حضار ومیهمانان، گفت: امروز به استانی آمده اید که نامش با ورزش، پهلوانی، قهرمانی، شجاعت و آزادگی همراه است. مردم استان کرمانشاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی با تقدیم 10 هزار شهید مقابل دشمن ایستادند و شجاعت و رشادت خود را به اثبات رساندند.و امیدوارم ایام خوبی را در کرمانشاه داشته و با خاطراتی خوش کرمانشاه را ترک نماید
تئودور هاماکوس نماینده اتحادیه جهانی کشتی نیز در سخنانی از میزبانی ایران و استان قهرمان  و مهمانواز کرمانشاه تقدیر کرد.
در این مراسم یاد شهید داریوش ریزه وندی از شهدای کشتی گیر کرمانشاهی با حضور خواهر این شهید والامقام گرامی داشته شد.
در ادامه مراسم نیز از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کشتی از استاندار کرمانشاه، تقدیر از مربیان سازنده تیم کشتی آلیش زنان کشورمان، رونمایی از تمبر یادبود مسابقات کشتی جام جهانی آزاد 2017 و رونمایی از آلبوم جهان پهلوان تختی  نیزدیگر برنامه های مراسم افتتاحیه مسابقات بود.
همچنین باستانی کاران کرمانشاهی به اجرای حرکات ورزش زورخانه ای و پهلوانی پرداختند.
پس از مراسم افتتاحیه مسابقات کشتی در دور دوم برگزار و تیم های روسیه و آمریکا و گرجستان و آذربایجان از گروه اول و ایران و هندوستان و مغولستان و ترکیه از گروه دوم به مصاف هم می روند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار