مهندس رضا رحیمی:
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: کرمانشاه از نرخ بالای بیکاری و برخی محرومیت ها رنج می برد و در این شرایط کرمانشاهیان انتظار کمک و مساعدت بیشتری از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و زیرمجموعه های مهم آن مانند بنیاد برکت را دارند.
کد خبر: ۳۷۸۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ 16 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ مهندس رضا رحیمی در نشست مشترک بررسی طرح های بنیاد برکت که با حضور هیئتی از این مجموعه برگزار شد اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با هدف فراهم آوردن امکان مشارکت مردم به ویژه کارآفرینان، مخترعان و نخبگان کشور، تاکنون خدمات بسیاری را در کشور انجام داده است.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: این مجموعه در طرح های خود با اولویت دادن به قشرهای محروم جامعه به دنبال محرومیت زدایی در کشور است.
وی افزود: کرمانشاه از جمله استان های کمتر توسعه یافته کشور است که از نرخ بالای بیکاری و برخی محرومیت ها رنج می برد. طبیعی است در این شرایط کرمانشاهیان انتظار کمک و مساعدت بیشتری از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و زیرمجموعه های مهم آن مانند بنیاد برکت را داشته باشند.
این مدیر ارشد اقتصادی استان افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که تیرماه امسال با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) منعقد شده تعدادی از واحدهای فعال و موفق استان برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند که متأسفانه روند تشکیل پرونده و مراحل اداری آن به درازا کشیده است.
مهندس رضا رحیمی تصریح کرد: واحدهای معرفی شده از بهترین و موفق ترین ها هستند و برای توسعه و گسترش فعالیت های خود نیازمند تسهیلات هستند.
وی ادامه داد: انتظار می رود این فرایند کوتاهتر شود تا با تزریق این تسهیلات شاهد اشتغال زایی بیشتر برای جوانان کرمانشاهی باشیم.
این مدیر ارشد اقتصادی، کشاورزی را یکی از بهترین عرصه ها برای سرمایه گذاری دانست و گفت: با توجه به بهره برداری از سدهای مهمی همچون سد آزادی، هم اکنون زنجیره تولید علوفه، لبنیات و صادرات این محصولات تکمیل شده است و بستر برای سرمایه گذاری و توسعه بیشتر کاملا فراهم است.
معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه ادامه داد: طی این سال ها بنیاد مستضعفان واحدهای دامپروری چند هزار رأسی موفقی را در برخی شهرستان های استان ایجاد کرده است. این حوزه جای توسعه بسیار دارد و بنیاد برکت هم می تواند در این زمینه مشارکت داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار