در نشستی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه مطرح شد:
کرمانشاه- در نشست مشترک دبیران، تسهیلگران و کارشناسان اجرایی بهزیستی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه بر مشارکت دانش‌آموزان در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.
کد خبر: ۳۷۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 16 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، امروز پنج شنبه نشست دبیران، تسهیلگران و کارشناسان اجرایی طرح مشارکت های اجتماعی دانش آموزان در محل سالن فجر معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.
در این نشست کارشناسان معاونت پیشگیری و آموزش و پرورش به ارائه عملکرد سه ماهه خود در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی پرداختند.
حیدرعلی رضائیان، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طرح مشارکت دانش آموزان در راستای کاهش آسیب می تواند مانند طرح همیار پلیس بسیار مفید باشد.
به گفته وی، کاهش معضل آسیب اجتماعی از طریق ورود دانش آموزان گامی مؤثر در برطرف کردن آسیب ها از درون خانواده ها خواهد بود.
این مسئول یادآورشد:از طریق حضور دانش آموزان در اجرای طرح مشارکت های اجتماعی مشکلات خانوادگی مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.
در این نشست کارشناسان معاونت پیشگیری و اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به ارائه راهکارهای مطلوب در زمینه برطرف کردن آسیب های اجتماعی از طریق مشارکت دانش آموزان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار