مسئول کمیته پزشکی جام جهانی کشتی:
کرمانشاه- ایرنا- مسئول کمیته پزشکی مسابقات جام جهانی کشتی گفت: حدود 60 نفر از همکاران ما در بخش های مختلف از جمله پزشکی و درمانی رقابت های جام جهانی کشتی را پوشش خواهند داد.
کد خبر: ۳۷۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷ 16 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،دکتر سعید کاظمی  اظهار کرد: با توجه به اهمیت رقابت های جام جهانی کشتی تمهیدات لازم در خصوص مسائل پزشکی و درمانی این مسابقات اندیشیده شده و همه امکانات موجود برای مداوای احتمالی کشتی گیران تهیه شده است.
وی افزود: در کنار هر تشک یک پزشک و 2 پزشکیار حضور دارد و دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودرو آی یو سی نیز در طول برگزاری مسابقات در کنار سرسرای مسابقات حضور دارند.
کاظمی ادامه داد: واحد فیزیوتراپی نیز در سالن برگزاری مسابقات راه اندازی شده تا در صورت نیاز کشتی گیران بتوانند از امکانات فیزیوتراپی استفاده کنند.
مسئول کمیته پزشکی مسابقات جام جهانی کشتی ادامه داد: همچنین در هتل محل اقامت تیم های حاضر در جام جهانی کشتی یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به صورت 24 ساعته قرار داده شده و پزشک و پزشکیار نیز در این محل حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: با بیمارستان امام رضا (ع) نیز هماهنگی های لازم برای رسیدگی فوری به ورزشکاران در صورت نیاز به اعزام به این مرکز درمانی صورت گرفته است.
کاظمی گفت: تمام واحدهای ما نظیر پشتیبانی، پزشکی، پرستاری، امدادی، حمل و نقل، فیزیوتراپی، ارتوپدی و ... در آماده باش کامل به سر می برند.
سرافسر کنترل دوپینگ رقابت های جام جهانی کشتی، همچنین از اخذ نمونه دوپینگ به صورت رندوم و تصادفی از تعدادی کشتی گیران حاضر در این رقابت ها خبر داد و گفت: این نمونه گیری صبح جمعه و قبل از آغاز دور دوم مسابقات به عمل می آید.
وی در پایان گفت: به دلیل بالا بودن سطح رقابت ها و اهمیت آن، از کشتی گیران زیادی آزمایش دوپینگ به عمل خواهد آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار