جام جهانی کشتی آزاد - کرمانشاه
مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2017 از صبح امروز در ورزشگاه شش هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده و شور و هیجان وصف ناپذیری دیار پهلوانان را دربرگرفته است.
کد خبر: ۳۷۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 16 February 2017
به گزارش تابناک به نقل ازایسنا، با میزبانی استان پهلوان خیز کرمانشاه در مسابقات جام جهانی کشتی آزاد سال 2017 یکبار دیگر شور و حال ورزشی جوانان دیار پهلوانی را در برگرفته و این روزها کرمانشاهیان فقط به کشتی می اندیشند.
 از ساعت هشت صبح امروز، پنجشنبه 28 بهمن درهای ورزشگاه امام خمینی (ره) به روی ورزش دوستان کرمانشاهی باز شد که بتوانند بالاترین سطح مسابقات کشتی جهان را در دیار خود نظاره گر باشند. مسابقاتی که در آن قهرمانان جهان و المپیک از هشت قدرت برتر کشتی جهان در آن حضور دارند.
 خیل عظیم مشتاقان به کشتی در دیار پهلوانان و ظرفیت کم ورزشگاه 
 از چند روز پیش مسئولین برگزاری این مسابقات خبر از فروش اینترنتی بلیط های جام جهانی کشتی در کرمانشاه دادند و همین امر باعث شد که ورزش دوستان کرمانشاهی برای تهیه بلیط مسابقات به سراغ سایت اینترنتی اعلام شده بروند، اما در این سایت تنها برای 1800 نفر شرایط فروش بلیط مهیا شده بود. یعنی کرمانشاهیان در هر نوبت از برگزاری مسابقات به تعداد 1800 نفر می توانستند به ورزشگاه شش هزار نفری امام خمینی (ره) ورود پیدا کنند.
 امروز بسیاری از کرمانشاهیان بدون از اطلاع از این موضوع که فروش بلیط صرفا به صورت اینترنتی انجام شده، به ورزشگاه امام(ره) آمدند و عملا با درهای بسته مواجه شدند.
 بسیاری از کشتی دوستان دیار پهلوان خیز کرمانشاه در نوبت اول برگزاری این مسابقات (صبح روز پنجشنبه) نتوانستند به ورزشگاه امام (ره) ورود پیدا کردند و پشت درهای بسته ماندند و این درحالی بود که داخل سالن جا برای ورود تعداد بیشتری از تماشگران وجود داشت، اما گویا مسئولین بدلایلی ترجیح داده بودند بیش از این سالن شلوغ نشود.
 امید است در نوبت های بعدی این مسابقات (عصر پنجشنبه، صبح جمعه و عصر جمعه) شاهد فراهم شدن شرایط حضور تعداد بیشتری از کرمانشاهیان به داخل سالن شش هزار نفری امام (ره) باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار