به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه مهندس امیریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در این جلسه ضمن تاکید بر اجرای صحیح تکریم ارباب رجوع و شناسایی گلوگاههای فساد اداری گفت:تسریع در پاسخگویی به مکاتبات اداری و ارباب رجوع از اهم فعالیتهای شرکت می باشد
امیریان همچنین به شفاف سازی در امر فرایندهای اجرای هرکار در سیستم اشاره نمود وگفت:در سیستمی که فرایند کاری مشخص و مجری کار مشخص و زمان اجرای فرایند کار مشخص می باشد احتمال فساد و کم کاری به میزان قابل توجهی کاهش یافته واز سردرگمی ارباب رجوع جلوگیری خواهد شد.
در ادامه نیز هر کدام از حاضرین نکته نظرات خود را مطرح نمودنند.