فرماندار سنقر و کلیایی خبر داد:
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی با نگاه به منافع اجتماعی و پویایی جامعه است که ثبات و قوام جامعه و حرکت در مسیر توسعه را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۳۷۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 16 February 2017
به گزارش خبرنگار تابناک:یاور محمدی درهمایش خیرین مدرسه سازسنقرو کلیایی، عمل خیرین مدرسه ساز را معامله با خداوند دانست و گفت: کار ارزشمند خیرین علاوه بر برخوردار شدن آنها از برکات ناشی از آن، فضای جامعه با کرامت، ایثار و از خود گذشتگی معطر خواهد کرد.
وی ساخت 19 هزار مدرسه در کشور توسط خیرین را کار بسیار بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: مدرسه سازی توسط خیرین، دومین کار بزرگ بعد از مسجد سازی است که نشان دهنده مسیر حرکت درست و صحیح در ایران اسلامی می باشد.
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: مسجد با ایجاد فضای روحی ومعنوی و مدرسه با ایجاد فضای پویا و سالم در جامعه، انسان محوری و اخلاق و رسیدن به توسعه وآینده روشن را به دنبال دارند.
محمدی با بیان اینکه خیرین، شایسته احترام و تقدیر هستند گفت: نوسازی تمامی مدارس فرسوده، نیازمند یاری و کمک خیرین است تا تحصیل علم در فضایی امن همراه با شور و اشتیاق صوت گیرد.
مسئول انجمن خیرین مدرسه ساز سنقرو کلیایی هم گفت: تا کنون توسط خیرین مدرسه ساز در این شهرستان تعداد 6 باب مدرسه احداث، یک باب مدرسه در حال ساخت می باشدو احداث یک باب مدرسه دیگر هم در دستورکار انجمن قرار دارد.
عبدالله نجفیان افزود: بیش از 40 مدرسه در شهرو روستا هم از محل کمکهای خیرین مدرسه ساز تعمیر و تجهیز شده و دانش آموزان بی بضاعت هم تحت پوشش کمکهایی از قبیل معرفی به درمانگاه وتهیه پوشاک قراردارند.
رئیس اداره آموزش و پرورش سنقرو کلیایی هم از کسب رتبه های برتر در حوزه های مختلف از قبیل سازماندهی،برتری نهضت سواد آموزی در بین شهرستانهای استان، تکمیل اسناد مالکیت 93 مدرسه و فعالیتهای پرورشی خبر داد.
مراد کلوندی افزود: ساماندهی سالنهای ورزشی، تجهیز اردوگاه شهید رجایی، هوشمند سازی مدارس، ادامه ساخت دارالقرآن و تجهیز سیستم گرمایشی 52 مدرسه را از دیگر اقدامات صورت گرفته در 2 سال گذشته ذکر کرد و گفت: برای ادامه روند رو به رشد آموزش و پرورش به دست یاری خیرین مدرسه ساز نیازمند هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار