استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: اجرای طرح های اقتصادی توسط بنیاد برکت در استان کرمانشاه امیدوار کننده و مایه خرسندی است.
کد خبر: ۳۷۸۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 16 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ دکتر اسداله رازانی در جلسه ای با معاون بنیاد برکت که به منظور بررسی چگونگی اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری توسط بنیاد برکت در استان تشکیل شد، افزود: با بررسی های صورت گرفته خوشبختانه اجرای طرح های اقتصادی در استان کرمانشاه توسط بنیاد برکت امیدوارکننده و مایه خرسندی است.
وی اظهار داشت: دولت در حال حاضر به دنبال اجرای صنایع متوسط و کوچک به منظور کمک به افزایش تولید و اشتغال است و ما در استان کرمانشاه از اجرای چنین طرح هایی که توسط بنیاد برکت صورت بگیرد حمایت می کنیم و آمادگی های لازم در استان در این زمینه وجود دارد.
وی با اشاره به مشکل بیکاری استان خاطرنشان ساخت: با توجه به مشکلات استان در زمینه بیکاری از بنیاد برکت می خواهیم که روند سرمایه گذاری و اجرای طرح ها در استان کرمانشاه را افزایش دهد که این مهم بدون شک در افزایش اشتغال استان تاثیرگذار خواهد بود.
وی اظهار داشت: تلاش برای ارتقای فرهنگ تولید و کار در استان از اولویت های کاری مجموعه مدیریتی است و طی چند ماه گذشته همواره از مدیران خواسته ایم که نهایت اهتمام خود را برای کمک به افزایش تولید و اشتغالزایی در استان بکار گیرند.
در این جلسه روند اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری که توسط بنیاد برکت در استان کرمانشاه در حال اجرا است، مورد بررسی قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار