مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه خبر داد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: گشت‌های ویژه نوروز، از 15 اسفندماه جاری الی 15 فروردین‌ماه سال آینده بر فعالیت‌های شرکت‌های مسافربری، بازار، هتل‌ها و... نظارت خاصی دارند.
کد خبر: ۳۷۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶ 16 February 2017

به گزارش تابناک به نقل ار فارس داریوش جودکی اظهار داشت: گشت‌های تعزیرات حکومتی استان در تمامی فصول در قالب 2 واحد سیار و یک واحد ثابت نظارت بر قیمت و خدمات را برعهده دارند.

وی با اشاره به فعالیت گشت‌های ویژه نوروز امسال، گفت: گشت‌های ویژه نوروز، از 15 اسفندماه جاری الی 15 فروردین‌ماه سال آینده نظارت بر فعالیت، عرضه و خدمات در شرکت‌های مسافرتی اعم از زمینی و هوایی، میراث فرهنگی و گردشگری، هتل‌ها و بازار خرید را به صورت ویژه در دستور کار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در ایام نوروز نظارت‌ها بیشتر است، افزود: دوسوم پرسنل در این ایام در این سازمان مستقر هستند و به‌ صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان به فعالیت و نظارت هشت اکیپ مستمر سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف بر بازار اشاره کرد و گفت: مرجع رسیدگی، صدور حکم و اجرای احکام از وظایف تعزیرات حکومتی است.

جودکی از شهروندان خواست هرگونه کم‌فروشی، گران‌فروشی، کیفیت پایین کالا و مواد غذایی را با سامانه پیامکی 300000135 یا شماره تلفن، 124 اطلاع دهند تا در اسرع‌وقت رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار