معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه از اجرای طرح سنجش سلامت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه وبه صورت کاملا رایگان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 16 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، کیومرث رحمتی پور، با پیش بینی اینکه حدود ۶ هزار مددجوی بالاتر از ۴۰ سال سن تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح سنجش سلامت این نهاد شرکت کنند، گفت: طرح سنجش سلامت شامل طرح غربالگری سرطان های سینه، رحم، پروستات و آزمایشات دیابت، چربی خون و تیروئید است.
وی افزود: ماموگرافی، سونوگرافی، آزمایشات پاپ اسمیر و پروستات، چربی های خون، تست های تیروئید و قند خون از اقدامات پاراکلینیکی است که کمیته امداد با هدف سنجش و غربالگری سلامت مددجویان تحت حمایت اجرا می کند.
معاون کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه طرح غربالگری سلامت مددجویان تحت حمایت در استان به صورت کاملا رایگان و با بالاترین کیفیت خدمات بین جامعه مددجویی اجرا می شود، خاطرنشان کرد: کمیته امداد به منظور اجرای این طرح با بهترین و مجرب ترین پزشکان و مراکز درمانی معتبر در استان کرمانشاه قرارداد همکاری منعقد کرده است.
وی  تصریح کرد: هم اکنون ۵۰ مرکز درمانی در استان اعم از پزشکان خانواده، مراکز پاراکلینکی، آزمایشگاه، سونوگرافی و ... در حال انجام طرح سنجش و غربالگری سلامت مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند.
رحمتی پور افزود: آن دسته از مددجویانی که بیماری آنان در طرح غربالگری محرز و نیازمند انجام امورات درمانی بیشتر باشند جهت پیگیری و ادامه درمان به پزشکان متخصص و فوق تخصص طرف قرارداد معرفی و هزینه درمان این بیماران بر اساس تعرفه های پزشکی و درمانی توسط این نهاد پرداخت می شود.
وی  با اشاره به اینکه مددجویان بالای۴۰ سال می توانند جهت شرکت در طرح سنجش سلامت در شهرستان کرمانشاه به پزشکان خانواده و در سایر شهرستان ها به دفاتر کمیته امداد مراجعه کند، اظهار امیدواری کرد: جامعه مددجویی بالاتر از ۴۰ سال تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در این طرح مهم شرکت و سلامت آنان سنجش شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار