معاون کمیته امداد استان کرمانشاه :
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۶ هزار مددجوی بالاتر از ۴۰ سال سن، تحت حمایت کمیته امداد استان در طرح سنجش سلامت شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 15 February 2017

به گزراش تابناک به نقل از تسنیم کیومرث رحمتی‌پوربا بیان اینکه طرح سنجش سلامت مددجویان تحت حمایت کمیته‌امداد استان کرمانشاه در بین مددجویان بالاتر از 40 سال به صورت رایگان انجام می‌شود اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود  6 هزار مددجو در این طرح شرکت کنند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه طرح غربالگری مددجویان بالاتر از 40 سال، از ابتدای بهمن ماه امسال آغاز شده است، گفت: اجرای این طرح تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.
رحمتی‌پور طرح سنجش سلامت را شامل طرح غربالگری سرطانهای سینه، رحم، پروستات و آزمایشهای دیابت، چربی خون و تیروئید دانست و افزود: ماموگرافی، سونوگرافی، آزمایشهای پاپ اسمیر و پروستات، چربی خون، تستهای تیروئید و قند خون از اقدامات پاراکلینیکی است که کمیته امداد با هدف سنجش و غربالگری سلامت مددجویان تحت حمایت اجرا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه طرح غربالگری سلامت مددجویان تحت حمایت در استان به‌صورت کاملا رایگان و با بالاترین کیفیت خدمات بین جامعه مددجویی اجرا می شود، بیان کرد: هم اکنون 50 مرکز درمانی در استان شامل پزشکان خانواده، مراکز پاراکلینکی، آزمایشگاه و سونوگرافی در حال انجام طرح سنجش و غربالگری سلامت مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه مددجویان بالای 40 سال جهت شرکت در طرح سنجش سلامت در شهرستان کرمانشاه به پزشکان خانواده، و در سایر شهرستانها به دفاتر کمیته‌امداد مراجعه کنند، عنوان کرد: مددجویانی که بیماری آنان در طرح غربالگری مشخص و نیازمند انجام امور درمانی باشد، به پزشکان فوق تخصص معرفی و هزینه‌های درمان توسط این نهاد پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار