معاون سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه:
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: نخستین سالگرد نهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، شهید حمزه کاظمی در مسجد محمد رسول‌الله(ص) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 15 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس بهرام میرزایی از برگزاری نخستین مراسم سالگرد شهید مدافع حرم حمزه کاظمی خبر داد و اظهار داشت: شهید حمزه کاظمی، نهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه سال گذشته در جریان مبارزه با تروریست‌های تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهر این شهید والا‌مقام پس از شهادت، به‌دست تکفیری‌ها افتاد.
وی ادامه داد: پیکر پاک شهید حمزه کاظمی همراه با آزادی منطقه طاموره شمال حلب به دست رزمندگان اسلام تفحص و با انجام آزمایش‌های تکمیلی هویت این شهید والامقام شناسایی و تایید شد و سپس هجدهم دی‌ماه امسال پیکر این سردار شهید پس از یک سال دوری و چشم انتظاری به وطن بازگشت.
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سردار شهید حمزه کاظمی در دوران هشت‌ سال دفاع‌مقدس نیز در عملیات والفجر حضور داشتند و مجروح شیمیایی شدند، همچنین در آزادسازی پادگان ابوذر به همراه سایر همرزمان نقش آفرینی کردند.
این مسؤول با بیان اینکه پنجشنبه 28 بهمن‌ماه ساعت 10 تا 11:30 دقیقه مراسم سالگرد این شهید والامقام در مسجد محمد رسول‌الله(ص) واقع در حافظیه برگزار می‌شود، افزود: مراسم مذکور با حضور مسؤولان استانی و سایر همرزمان، ایثارگران و نیز خانواده این شهید والامقام برگزاری می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار