رئیس هیأت کشتی کرمانشاه خبر داد :
رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه با یادآوری برنامه مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017، گفت: جلسه داوران و سرپرستان تیم‌ها، کنترل‌های پزشکی و وزن‌کشی تمامی اوزان امروز در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 15 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از فارس:محمد‌حسین محبی با بیان اینکه رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 میلادی، طی روزهای 28 و 29 بهمن‌ماه جاری در مجموعه ورزشی امام خمینی شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم‌های ملی ایران و آمریکا در روز دوشنبه، تیم روسیه روز گذشته و بامداد امروز تیم‌های هند‌، مغولستان‌، ترکیه و پس از آن نیز تیم‌های گرجستان و آذربایجان برای شرکت در این دوره از رقابت‌ها وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شدند.
وی تصریح کرد: تیم‌های روسیه، آذربایجان، آمریکا و گرجستان در گروه‌ «الف» و تیم‌های ایران، ترکیه، هندوستان و مغولستان در گروه‌ «ب» گروه‌بندی رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد قرار دارند.
رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه به حضور سه کشتی‌گیر کرمانشاهی در ترکیب تیم ملی ایران اشاره کرد و گفت: حامد رشیدی در وزن 70 کیلوگرم، رضا افضلی در وزن 74 کیلوگرم و یدالله محبی در وزن 125 کیلوگرم نمایندگان استان کرمانشاه در این رویداد مهم ورزشی هستند.
وی با بیان اینکه رضا افضلی به خاطر مصدومیت بهمن تیموری جایگزین شد، یادآور شد: هر سه کشتی‌گیر کرمانشاهی جزو بهترین‌ها هستند.
محبی با اعلام برنامه مسابقات مقدماتی این رقابت‌ها، اضافه کرد: دور نخست در گروه A، آذربایجان – روسیه، گرجستان – آمریکا؛ در گروه B، ترکیه – ایران و مغولستان- هندوستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
این مسؤول شروع دور دوم در گروه A را با آمریکا - روسیه و گرجستان - آذربایجان اعلام کرد و افزود: هند - ایران و مغولستان – ترکیه در گروه B، به مصاف یکدیگر می‌روند.
محبی وضعیت تیم ایران را خوب ارزیابی کرد و یادآور شد: دور سوم در گروه A، گرجستان – روسیه و آمریکا- آذربایجان در گروه B، مغولستان - ایران و هند – ترکیه رودروی هم قرار می‌گیرند.
رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه با یادآوری برنامه مسابقات جام جهانی کشتی آزاد 2017، گفت: امروز ساعت 14 تا 15 جلسه داوران، ساعت 16:30 دقیقه تا 17:30 دقیقه جلسه سرپرستان تیم‌ها، کنترل‌های پزشکی ساعت 17 تا 17:45 دقیقه و وزن‌کشی تمامی اوزان ساعت 18 تا 19 برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری دور نخست مسابقات ساعت 9 تا 12:30 دقیقه، مراسم افتتاحیه ساعت 17:45 دقیقه تا 18:15 دقیقه و دور دوم مسابقات ساعت 18:15 دقیقه تا 20:45 دقیقه روز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه جاری انجام می‌شود.
این مسؤول برگزاری دور سوم مسابقات را در روز جمعه 29 بهمن‌ماه جاری ساعت 9 تا 10:15 دقیقه اعلام کرد و افزود: برگزاری مسابقات برای کسب عنوان‌های پنجم و هفتم ساعت 10:15 دقیقه تا 12:45 دقیقه، دیدار رده‌بندی راس ساعت 16 تا 17:15 دقیقه و دیدار فینال نیز در همان روز ساعت 17:15 دقیقه تا 19 برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار