رییس پلیس سرپل ذهاب:
رییس پلیس سرپل ذهاب از کشف 13 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 14 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا سرهنگ محمدرضا یاری افزود: در آستانه ایام پایانی سال و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار از جمله آتش سوزی و آسیب های جسمانی، پلیس سرپل ذهاب جدیت برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه غیرمجاز را در دستور کار خود قرار داده است. 
وی اظهارکرد: این مواد محترقه و آتش زا از شماری متخلفان سودجو در شهرستان سرپل ذهاب کشف شد که پس از تشکیل پرونده، تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: خانواده ها همکاری لازم را با پلیس و نیروی انتظامی داشته باشند تا در صورت فروش مواد آتش زا که سلامت جان شهروندان را تهدید می کند، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
سرهنگ یاری اظهارداشت: خانواده با اعمال نظارت بر رفتار فرزندانشان، همکاری لازم را برای جلوگیری از خرید این گونه مواد آتش زا داشته باشند.
وی گفت: مواد محترقه اغلب به صورت دست ساز و با استفاده از مواد منفجره بسیار خطرناک ساخته می شود که انفجار بسیاری دارد و جراحت ناشی از آن نیز جبران ناپذیر است.
وی از شهروندان خواست هرگونه تخلف در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه را با شماره 110 مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن اقدام قانونی صورت گیرد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار