رییس فدراسیون کشتی:
رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران معتقد است که کشتی گیران ایران برای رسیدن به عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی کار دشواری پیش رو دارند.
کد خبر: ۳۷۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 14 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روزهای پنجشنبه و جمعه در سرسرای امام خمینی (ره) کرمانشاه برگزار خواهد شد.
رسول خادم رییس فدراسیون کشتی و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که عصر دوشنبه به همراه اعضای تیم ملی از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد کرمانشاه شد، اظهار داشت: بهترین تیم های جهان برای حضور در رقابت های جام جهانی به کرمانشاه می آیند از این رو پیروزی در این رقابت ها کار دشواری است.
وی تاکید کرد: کشتی گیران ایرانی برای حضور در این رقابت ها در آمادگی کامل هستند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی با تمام وجود می جنگند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، عنوان کرد: ترکیه قدرتمند ترین تیم هم گروه ایران در رقابت های جام جهانی است و ما امیدواریم در مقابل این تیم پیروز شویم.
خادم ادامه داد: در گروه مقابل نیز آمریکا، روسیه و گرجستان حریفان قدرتمندی برای ایران هستند که در صورت صعود به مرحله نهایی رقابتی تنگاتنگ با آن ها خواهیم داشت.
ترکیب تیم ایران برای حضور در مسابقات جام جهانی کشتی به شرح زیر است:
57 کیلوگرم: حسن رحیمی و یونس سرمستی
61 کیلوگرم: بهنام احسان‌پور و مسعود اسماعیل ‌پور
65 کیلوگرم: میثم نصیری و مهدی یگانه جعفری
70 کیلوگرم: مصطفی حسین ‌خانی و حامد رشیدی
74 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی و بهمن تیموری
86 کیلوگرم: حسن یزدانی و علیرضا کریمی
97 کیلوگرم: امیر محمدی و حسین شهبازی
125 کیلوگرم: کمیل قاسمی و یدالله محبی
سرمربی: محمد طلایی
مربیان: علی اکبر دودانگه، امیر توکلیان، عباس حاج کناری و احسان لشگری
تیم کشتی آزاد ایران در گروه دوم رقابت های جام جهانی با تیم های ترکیه، هند و مغولستان همگروه شده است و در گروه اول نیز تیم های روسیه، آذربایجان، آمریکا و گرجستان قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار