جام جهانی کشتی آزاد- کرمانشاه
مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه گفت: 150 خبرنگار داخلی و خارجی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه را پوشش رسانه ای می دهند.
کد خبر: ۳۷۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 14 February 2017
بهمن اختیاری در گفت و گو با خبرنگار سرویس ورزشی ایسنا منطقه کرمانشاه، در این باره اظهارکرد: برای پوشش رسانه ای مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه خبرنگارانی از کشورهای آلمان، انگلیس و چین درخواست مجوز از فدراسیون کشتی کرده اند.
 وی ادامه داد: همچنین 49 خبرنگار از رسانه های سراسری کشور، 30 نفر از رسانه های محلی استان کرمانشاه و 65 نفر از عوامل صدا و سیما این مسابقات را پوشش رسانه ای می دهند.
 مسئول کمیته اطلاع رسانی مسابقات جام جهانی کشتی آزاد کرمانشاه گفت: این مسابقات به صورت کامل و در هر دو روز پنجشنبه و جمعه به صورت اچ دی از تلویزیون پخش زنده می شود.
 اختیاری خاطرنشان کرد: نحوه پخش تلویزیونی این مسابقات به این شکل است که شبکه سه سیما و شبکه ورزش به صورت اشتراکی و نوبتی و شبکه زاگرس به صورت کامل مسابقات را پخش زنده می کند.
 به گزارش ایسنا، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2017 میلادی، روزهای 28 و 29 بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه و با حضور هشت کشور برتر دنیا برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار