رئیس شورای شهر کرمانشاه در گفتگو با مهر مطرح کرد:
کرمانشاه- رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: خیابان حدادعادل کرمانشاه بشدت فرسوده شده و شورای ترافیک استان باید هرچه سریعتر در مورد محدودیت‌های ترافیکی این خیابان تصمیم‌گیری کند.
کد خبر: ۳۷۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 14 February 2017
به گزارش خبرنگار مهر، وضعیت خیابان حداد عادل کرمانشاه، این روزها با بارش‌های پی درپی، بحرانی و خطرناک شده و هر لحظه احتمال ریزش این خیابان و به خطر افتادن جان تعداد زیادی از شهروندان وجود دارد.
خیابان حدادعادل قریبه به ۵۰ سال قدمت دارد و به دلیل قرارگرفتن بر روی رودخانه آبشوران، بشدت فرسوده شده است.
در این خصوص جواد جعفری رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: وضعیت خیابان حداد عادل کرمانشاه دربرای تعیین تکلیف به شورای ترافیک ارجاع شده است.
وی بیان کرد: نامه‌ای به شهرداری کرمانشاه در خصوص محدودیت‌های ترافیکی خیابان حداد عادل در صحن شورا به تصویب رساندیم اما  تصمیم گیری در خصوص ممنوعیت تردد خودروها در خیابان حداد عادل از اختیارات شورا نیست.
جعفری افزود: نامه‌ای خطاب به رئیس شورای ترافیک استان و نیز فرمانداری مبنی بر لزوم رسیدگی سریع‌تر به وضعیت این خیابان ارسال کردیم و باید در اسرع وقت تصمیم‌گیری شود.
وی در ادامه بیان کرد: زیرساختهای این خیابان فرسوده شده و در طول زمان برخی  لایه‌های بر اثر بارندگی یا فرسایش از بین رفته و احتمال خطر دارد؛ لذا در کنار محدودیت ترافیکی، کار ترمیم خیابان حداد عادل  در دستور کار قرار می‌گیرد اما فعلا محدودیت تردد ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار