در کرمانشاه برگزار می شود:
اولین همایش ملی "کارآفرینی و فروش آثار صنایع دستی" به همت مؤسسه آموزش عالی «گنجینه هنر و معماری»، جمعه(29 بهمن) در کرمانشاه برگزار می‌‎شود.
کد خبر: ۳۷۶۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 13 February 2017
به گزارش ایسنا :مهناز شایسته فر دبیرعلمی همایش و رییس موسسه آموزش عالی گنجینه هنر و معماری در گفت و گو با خبرنگار سرویس «فرهنگی و هنری» ایسنا منطقه کرمانشاه، گفت: هدف کلی همایش تبادل اطلاعات و دستاوردهای علمی، مطرح شدن مشکلات اقتصادی صنعتگران و  آنالیز و کمک به رفع آنها است.
وی افزود: فرهنگ کارآفرینی و کارآفرینی فناورانه، اقتصاد هنر و فروش آثار صنایع دستی و نیز آموزش و کارآفرینی صنایع دستی از جمله محورهای اصلی این همایش است.
شایسته فر با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان همایش در مردادماه سال جاری مقالات بسیاری به دبیرخانه همایش ارسال شد، گقت: ابتدا چکیده ای از مقالات به دبیرخانه ارسال شد و در نهایت از میان آنها 30 چکیده مقاله برای ارسال متن کامل مقاله انتخاب شدند و نهایتا از بین مقالات ارسال شده پنج مقاله جهت ارائه تخصصی در روز همایش پذیرفته شدند و پس از برگزاری همایش نیز کتاب مجموعه مقالات همایش به چاپ خواهد رسید.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این اولین دوره همایش است، مقالاتی از چهار استان تهران، اصفهان، کرمان و کرمانشاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی با بیان اینکه حضور دانشجویان در این همایش موجب ایجاد ایده و انگیزه در آنان می‌شود، گفت: در همین راستا در ثبت‌نام این همایش تخفیفات دانشجویی نیز در نظر گرفته شده است.
رییس موسسه عالی گنجینه هنر و معماری، افزود: همچنین در حاشیه این همایش، اولین جشنواره ملی "شمشاد" با موضوع ایده نوین در طراحی و اجرای آثار صنایع دستی با توجه به شاخصه­ های هنر اسلامی– ایرانی به همراه نمایشگاه جانبی آثار صنایع دستی به صورت همزمان برگزار می‌شود. 
شایسته فر افزود: از تمامی فرهیختگان و پژوهشگران حوزه هنر و صنایع دستی کشور دعوت می‌شود تا با حضور در این همایش به ارتقای علمی همایش بیفزایند.
مهناز شایسته فر، معصومه خان احمدی، فرزانه فرخ فر، نادر نادری، محمد خزایی، فتانه محمودی، پروانه حیدری، مهدی طلایی، فرزاد امیری، نصرت الله سپهر، رسول بیدرام،  ابراهیم رحیمی زنگنه، فروزان نظری و فروغ عموییان اعضای هیات علمی این همایش را تشکیل می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار