مصری در گفتگو با مهر:
کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه گفت: عدم همزمانی ارائه لایحه منطقه آزاد قصرشیرین با هفت منطقه قبلی، مسیر تصویب را دشوار کرده است.
کد خبر: ۳۷۶۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸ 13 February 2017
عبدالرضا مصری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبر تصویب منطقه آزاد قصرشیرین در هیات دولت اظهار داشت: این فقط لایحه دولت لست و فعلا تا تصویب نهایی راه زیادی داریم.
عبدالرضا مصری گفت: دولت سال گذشته لایحه تصویب ۷ منطقه آزاد در کشور را به مجلس فرستاد و در اقدامی عجیب منطقه آزاد قصرشیرین را حذف کرد که با پیگیری نمایندگان مردم در مجلس از روز سفر هیات دولت تا کنون، بالاخره امروز لایحه مربوط به کرمانشاه نیز مورد موافقت دولت قرار گرفت.
مصری افزود: باید برای جبران این تعلل تلاش کرد که منطقه آزاد قصرشیرین در کمیسیون تخصصی به لایحه قبلی الحاق شود تا شانس رای آوری در صحن برای آن باشد. در حالی که اگر قصرشیرین در لایحه قبلی وجود داشت مسیر ساده تری داشتیم.
 وی افزود: تمام تلاش ما این بود که دولت متقاعد شود و لایحه منطقه آزاد قصرشیرین را قبل از مطرح شدن لایحه قبلی در مجلس، ارائه کند.
مصری ادامه داد: لایحه قبلی هم بیش از یکسال است که به صحن مجلس نیامده است، بنابراین ایجاد منطقه آزاد هنوز قطعی نیست و به پیگیری نمایندگان بستگی دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، پیام تبریک برخی مسئولین کرمانشاه برای ایجاد لایحه منطقه آزاد قصرشیرین دقایقی قبل در رسانه ها مطرح شد که متن هیجانی آن مخاطبین را در خصوص قطعی بودن ایجاد این منطقه به اشتباه انداخته بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار