مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه:
مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه با اشاره به اعلام افتتاح خودروسازی کرمانشاه در اواسط بهار سال آینده، گفت: با وجود شرایط جوی نامناسب، آماده ایم کار را در موعد مقرر به انجام برسانیم.
کد خبر: ۳۷۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 13 February 2017

محمد ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه خودروسازی کرمانشاه اظهار کرد: روند پیشرفت کار مناسب است و بر اساس برنامه زمان بندی پیش می‌رویم.
وی با بیان اینکه بر اساس اعلام استاندار مقرر شده در اواسط بهار بهره‌برداری از خودروسازی کرمانشاه را داشته باشیم، یادآوری کرد: ما هم علی رغم شرایط جوی نامناسب کار را پیش می‌بریم و حتی برای پایان فروردین هم آمادگی داریم.
مدیرعامل خودروسازی کرمانشاه گفت: این پروژه مشکل مالی ندارد و اعتبار آن به موقع تامین می‌شود.
ملکی سهم تسهیلات بانک صنعت و معدن بریا احداث این طرح را 450 میلیارد ریال عنوان کرد که تاکنون 280 میلیارد ریال آن گرفته شده و گفت: تعهدات خود ایران خودرو نیز 122 میلیارد ریال است که 80 میلیارد ریال آن پرداخت شده است.
ملکی در خصوص روند اجرای کار نیز خاطرنشان کرد: اکنون کارهای پیش نیاز نصب تجهیزات انجام شده و نصب تجهیزات نیز آغاز شده است.
وی ادامه داد: همزمان با نصب تجهیزات، مرحله اول جذب نیرو را نیز انجام می‌دهیم و فراخوان جذب نیرو را در روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام کرده ایم.
به گفته مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه، افراد پس از آزمون و مصاحبه برای آموزش به یکی از سایت‌های ایران خودرو ارجاع می‌شوند تا آموزش‌های لازم را در مرحله اول دریافت کنند.
 کارخانه خودروسازی کرمانشاه با ظرفیت مونتاژ سالانه 15 هزار دستگاه سمند در فاز اول و اشتغالزایی 180 نفر در نزدیکی "صحنه" در حال احداث است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار