معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان:
معاون بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در اجرای پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ۲۰۰هزار متر مکعب خاکبرداری شده است که اواخر آذر ماه 95 عملیات نقشه ی پی ریزی را آغاز کرده ایم.
کد خبر: ۳۷۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹ 10 February 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه،دکتر ابراهیم شکیبادربازدید وزیر راه وشهرسازی و مسئولان استان کرمانشاه از بیمارستان ۵۴۰تختخوابی کرمانشاه  اظهار داشت: برای نصب تابلوی برق مشکل داریم و که  برای اجرای پروژه پانزده تا بیست درصد از منابع مطالبات   نیاز داریم که به وزارت بهداشت ارجاع داده ایم.
وی گفت:  عبور لوله ی شهرداری در حین اجرای پروژه مانع ایجاد می کند  اجرای  دو بلوک* الف* و* ب  * برای  این پروژه  در دست اقدام است معاون بهداشتی درمانی  دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد:  بلوک* ب *  بتن ریزی شده و با وجود سرما  منتظرهستیم که خشک شود و از۲۲۰هزار متر مکعب ما ۲۰۰هزار متر مکعب  خاکبرداری شده است.
شکیبا با بیان اینکه با خاکبرداری از بلوک* الف *  می خواهیم به سطح مورد نظر برای ادامه ی پروژه  برسیم، افزود: چون پروژه بیمارستانی است لزومی ندارد که  همه ی قالب پروژه بتنی باشد.
وی تصریح کرد:   با کمک معاون عمرانی استاندار پروانه ی ساختمانی زیربنای   ۵۵هزار مترمربع را برای احداث بیمارستان ۵۴۰  تختخوابی گرفته ایم.
او‌گفت:  شهر کرمانشاه  یک هزار و ۷۰۰  تخت بیمارستانی دارد که میانگین کشوری ۲هزار تخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار