رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راس ساعت 21 امشب(21 بهمن) و همزمان با شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بانگ‌"الله اکبر" از پشت بام خانه‌های مردم استان طنین انداز خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 09 February 2017
عباس سروری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه بانگ"الله اکبر" یکی از رمزهای موفقیت و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: در شرایط سخت حکومت نظامی روزهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران که مزدوران رژیم ستم‌شاهی مردم را به گلوله می‌بستند، مردم با سردادن شبانه بانگ "الله اکبر" از پشت‌بام خانه‌های خود فریاد نارضایتی از رژیم پهلوی را سر می‌دادند و امروز پس از گذشت 30 و چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم کشورمان همه ساله در شب 22 بهمن به یاد آن روزها به پشت بام خانه‌های خود رفته و نوای "الله اکبر" سر می‌دهند.
سروری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با رمز "الله اکبر" به پیروزی رسید، آن را رمز بقا و تداوم نظام برشمرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به برنامه‌های فردا( 22 بهمن) داشت و افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن در تمامی نقاط استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن در شهر کرمانشاه تنها یک مسیر خواهد داشت و از مسجد آیت‌الله بروجردی آغاز و به مسجد جامع ختم خواهد شد.
سروری با اشاره به آغاز مراسم روز 22 بهمن در شهر کرمانشاه از ساعت 10 و نیم صبح فردا(22 بهمن) افزود:سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد خواهد بود.
سروری با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن امسال به نماز جمعه ختم خواهد شد، ادامه داد: نماز جمعه روز 22 بهمن شهر کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال افزود: اقشار مختلف مردم با حضور در این راهپیمایی اقتدار نظام  و روحیه انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت و با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار