نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن به عنوان روز تجلی اقتدار ملت ایران و دفاع از مستضعفان جهان یاد کرد و گفت: فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکای مردم پاسخ محکمی به یاوه گویی های اخیر دشمن بزرگ انقلاب خواهد بود.
کد خبر: ۳۷۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 07 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،آیت الله محمود محمدی عراقی روز سه شنبه افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال چند ویژگی خاص دارد که این رویداد را نسبت به سال های قبل متمایزتر کرده است.
وی افزود: یکی از موضوعاتی که مراسم راهپیمایی امسال را ویژه تر کرده مساله تهدید شدن ایران توسط رئیس جمهوری آمریکا و اطرافیانش است که همگی نیز به عناد و ضدیت با کشورمان شهره خاص و عام هستند.
آیت الله محمدی عراقی ادامه داد: در چنین شرایطی موضوع پشتوانه مردمی برای انقلاب نقش بسیار مهمی دارد و هرقدر حضور در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پرشورتر باشد، سران آمریکا می فهمند که اگر دست از پا خطا کنند با این ملت همیشه در صحنه و آگاه، سروکار دارند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، افزایش تحریم علیه ایران، محدود کردن سفر اتباع ایرانی به آمریکا و بازداشت کودک پنج ساله ایرانی در فرودگاه این کشور را از دیگر اقدام های مسوولان آمریکایی علیه ایران عنوان کرد که باعث شده تا راهپیمایی 22 بهمن امسال جلوه و نمود دیگری برای مردم داشته باشد.
وی یادآور شد: مسوولان و دولتمردان ما زمانی می توانند محکم و استوار مقابل دشمنان بایستند که از پشتوانه مردمی برخوردار باشند و این پشتوانه در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به چشم می آید.
آیت الله محمدی عراقی گفت: زمانی که دولتمردان ما از پشتوانه مردمی قوی برخوردار باشند می توانند مقام های آمریکایی را تهدید کنند که به عنوان نمونه اگر کوچکترین اقدامی برخلاف مصالح ملی ما انجام شود موضوع انرژی هسته ای را به همان حالت اولیه باز می گردانند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: همانگونه که همه دنیا دیدند، آن مراسم تبدیل به همبستگی و اتحاد ملت ایران شد و از هر گروه و گرایش سیاسی در آن شرکت کردند، بنابراین مراسم یوم الله 22 بهمن نیز باید به چنین صحنه ای تبدیل شود و ملت بزرگ ایران رساتر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا را سر دهد.
وی تاکید کرد: بدون شک اگر رئیس جمهوری آمریکا به سد مردم ایران بخورد، ناچار است در سیاست های ضد ایرانی خود صرف نظر کرده و از اقدام های اخیر خود دست بردارد.
آیت الله محمدی عراقی در پایان اظهار کرد: بدون شک مردم فهیم و موقعیت شناس ایران روز 22 بهمن امسال را به روز همدلی، وحدت و عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبدیل کرده و نشان خواهند داد برای همیشه پشتیبان انقلاب و حامی رهبر فرزانه آن باقی می مانند.
مراسم راهیپمایی یوم الله 22 بهمن در کرمانشاه روز جمعه هفته جاری از ساعت 10:30 دقیقه صبح مقابل مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه آغاز و تا مقابل مسجد جامع این شهر ادامه می یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار