مدیریت تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه:
مدیریت تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این نخستین بار است که فرآیند کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی کلیه مراکز درمانی تابعه دانشگاه براساس استانداردهای روز به صورت منظم و متمرکز و با تأمین بودجه از محل تخفیفات دارویی و تجهیزات پزشکی صورت می پذیرد.
کد خبر: ۳۷۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 07 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان؛مهندس تورج شیرزادیان اظافه کرد: این فرآیند که شامل تست و ارزیابی عملکرد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی است در قالب فراخوان برای مراکز درمانی تابعه دانشگاه و همچنین بصورت نیابتی و در قالب تفاهم نامه منعقده در ذیل تصمیمات قطب سوم کشوری برای کلیه مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان، توسط مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به انجام رسیده است، که از دستاوردهای آن در بعد ذخیره منابع مالی میتوان به 30 درصد کاهش قیمت و در بعد کیفی به نظارت عالیه و سنجش دقیق عملکرد تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی مراکز اشاره داشت.
نتیجه این عملیات اصلاح عملکرد تجهیزات موصوف و در نهایت اطمینان مشتریان سلامت به کیفیت ارائه خدمات درمانی است .
وی در پایان عنوان نمود که فرآیند مذکور از هفته قبل با انجام کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بیمارستان دکتر معاون شهرستان صحنه و مرکز آموزشی درمانی معتضدی آغاز گردیده و هم اکنون در مرکز آموزشی درمانی امام رضا(ع) در حال انجام می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار