کیانوش رستمی قهرمان کرمانشاهی دسته 85 کیلوگرم جهان و المپیک به دلیل حضور نیافتن در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران، از این تیم کنار گذشته شد.
کد خبر: ۳۷۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،بابک سلیمی رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه اظهار کرد: این موضوع را از طریق فدراسیون متوجه شدم و آقای مرادی رئیس این مجموعه نیز در جایی ابراز امیدواری کرده بود که در آینده باز هم بتوان از وجود کیانوش رستمی در تیم ملی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه با این روند، کیانوش رستمی امکان حضور در رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی را از دست می دهد، افزود: البته فکر کنم خود وی نیز چندان راغب به حضور در این رقابت ها نبود چرا که در دوره های گذشته نیز در چنین مسابقاتی شرکت نداشت.
سلیمی ادامه داد: بدون شک ضرر این مشکل بیش از همه به تیم ملی می رسد و باید موضوع به گونه ای مدیریت شود تا به مشکل برنخوریم.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه در ادامه گفت: رستمی به عنوان یک ورزشکار موظف است در چارچوب مقررات تیم ملی و زیرنظر سرمربی تمرینات خود را دنبال کند و تمرینات انفرادی معنایی ندارد.
وی یادآور شد: پس از تمرینات انفرادی کیانوش رستمی پیش از اعزام به رقابت های المپیک 2016 و کسب مدال طلا از سوی وی، در برخی استان های دیگر نیز گزارش هایی مبنی بر تمرین انفرادی برخی وزنه برداران منتشر شد که باید جلوی این کار گرفته شود.
سلیمی خاطرنشان کرد: تبدیل شدن تمرین انفرادی وزنه برداران به یک ایپیدمی برای آینده این رشته خطرناک و شان و حرمت مربی از بین می رود.
رئیس هیات وزنه برداری کرمانشاه افزود: انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران چه در دوران ورزشکاری و چه در دوران مربیگری کارنامه خوب و قابل قبولی داشته و دلیل وجود ندارد که رستمی به هر دلیلی که تنها برای خود قابل قبول است از حضور در اردو سرباز زند.
وی در پایان گفت: امیدوارم فدراسیون هرچه سریعتر تدبیری در این خصوص اندیشیده و شرایطی فراهم کند تا تیم ایران در مسابقات پیش رو آسیب نبیند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار