رئیس فدراسیون کشتی:
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به رفع مشکل صدور روادید برای تیم ملی کشتی آمریکا، گفت: با حل این مشکل رقابت های جام جهانی کشتی با حضور آمریکا در کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 05 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، رسول خادم روز یکشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کشتی کرمانشاه که در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم کرمانشاه با میزبانی شایسته خود در جام جهانی کشتی مثل همیشه برای ایران آبروداری کند.
وی افزود: رقابت های جام جهانی کشتی مسابقاتی حساس و سنگین است و یقین دارم کرمانشاه به عنوان همکاری خوب و شایسته برای فدراسیون کشتی به نحو مطلوبی رقابت ها را برگزار خواهد کرد.
خادم در ادامه با تاکید بر جایگاه رفیع کشتی کرمانشاه، اظهار کرد: در سال های گذشته قهرمانان بزرگی از این دیار پهلوان خیز به کشتی ایران و جهان معرفی شده اند که هر کدام آن ها چهره های معتبری در این رشته بوده اند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه طی سال های اخیر حرکت جدیدی در کشتی کرمانشاه آغاز شده و آن توجه به نوجوانان و جوانان بوده است، افزود: در چند سال آینده ثمره این کار مشخص خواهد شد و به طور قطع در تیم ملی بزرگسالان ایران کشتی گیران شایسته ای خواهیم دید.
وی با اشاره به حضور برادران محبی در راس کشتی کرمانشاه، گفت: این موضوع را باید به فال نیک گرفت چرا که حضور چنین چهره هایی به رشد و پیشرفت کشتی کمک و زمینه ای برای جذب بیشتر علاقه مندان به این رشته را فراهم می کند.
خادم گفت: متاسفانه در برخی استان ها، قهرمانان به نام و مطرح خانه نشین شده اند چرا که می ترسند شان و احترام آن ها به درستی رعایت نشود اما در کرمانشاه این گونه نیست و احترام به پیشکسوت و قهرمان ملی سرلوحه کار قرار گرفته است.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش بیشتر برادران محبی و افزایش همدلی و و حدت موجود شاهد رونق هرچه بیشتر کرمانشاه در سال های آتی باشیم و فدراسیون بتواند روی کشتی کرمانشاه به عنوان همراهی مطمئن حساب کند.
در مجمع انتخابات هیات کشتی کرمانشاه، محمدحسین محبی با کسب 18 رای برای یک دوره چهارساله دیگر به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
مسابقات جام جهانی کشتی روزهای 28 و 29 بهمن با حضور هشت تیم برتر جهان در سرسرای حضرت امام (ره) کرمانشاه برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار