انتصاب مدیر امور آب و فاضلاب در جوانرود:
با حضور دکتر لهونی فرماندار شهرستان جوانرود و مسئولین شرکت آب و فاضلاب استان، مهندس علی رحمانی بعنوان سرپرست امورآب و فاضلاب شهر جوانرود معرفی و از خدمات غفارصالحی مدیرپیشین آبفا این شهرستان قدردانی شد.
کد خبر: ۳۷۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 03 February 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه؛ دراین مراسم  فرماندار شهرستان جوانرود از نحوه خدمات رسانی به شهروندان توسط شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار رضایت نمود وگفت: خدماتیکه از سوی شرکت آب و فاضلاب به مردم ارایه می شود در زندگی روزمره مردم حتی در کمترین زمان ممکن تاثیر گذار است. چون زندگی مردم بدون آب ممکن نیست واین ارزشمندترین خدماتی است که مردم دریافت می کنند لذا آب منشاء زندگی و حیات است و بدون آن زندگی مختل خواهد شد .
دکتر لهونی اظهارداشت: خدمات قابل توجه ای در شهرستان از سوی شرکت آب و فاضلاب صورت گرفته است که قابل تحسین است.  دسترسی به آب شرب سالم و بهداشتی ب شهروندان با کیفیت بسیار خوب، اصلاح و بازسازی شبکه های آب در شهر جوانرود با توجه به وضعیت توپوگرافی منطقه وهمچنین پروژه تصفیه خانه فاضلاب که یکی از پروژه های مهم و اساسی است و با پیشرفت فیزیکی خوبی در حال اجرا می باشد از مهمترین اقدامات در این شهر می باشد.
معاون برنامه ریزی ومنابع انسانی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: تغییر و تحولات انجام شده در راستای پیشرفت و ارایه خدمات بهتر به شهروندان است. لذا این گونه تغییرات طبیعی است .
وی افزود: وظیفه شرکت آب و فاضلاب ارایه خدمت به شهروندان با بهترین کیفیت است واین تحقق پیدا نمی کند مگر با حمایت وهمراهی مدیران ارشد در شهرستان از جمله فرماندار محترم بعنوان بالاترین مقام عالی دولت .
همه خانی تصریح کرد: مدیران آب و فاضلاب در شهرستان ها همراه وهماهنگ با مسئولین شهرستان هستند واز هیچگونه خدمتی در راستای وظایف خود دریغ نخواهند ورزید وهمگام با مسئولین شهرستان هرآنچه وظیفه دراند با تمام توان خود بایستی بکارگیرند که مردم دچار مشکل نشوند و قطعا ازطریق استان هم بخوبی مورد توجه قرارخواهند گرفت .انتصاب مدیرامور آب وفاضلاب جوانرود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار