مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از بهره مندی ۱۳۵۰۰۰ مددجوکرمانشاهی از خدمات ویژه بیمه مکمل درمانی خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 30 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار در ۶۶ ماهه نخست امسال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هزینه شده است.

مددجویان ساکن در شهرهایی  با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت از بیمه درمانی کمیته امداد بهره مند می شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون  ۱۳۵ هزار مددجو در استان از خدمات ویژه بیمه مکمل درمانی بهره مند می شوند، گفت: ۵۸ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایتی که در شهرهای استان با جمعیت بیش از ۲۰ هزار نفر زندگی می کنند از بیمه و کارت درمان این نهاد بهره مند می شوند.

حسین خدرویسی افزود: ۱۰۸ میلیارد ریال اعتبار در شش ماهه نخست امسال برای ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون ۳۲۹ مرکز درمانی در استان برای ارائه خدمات مطلوب تر به مددجویان با این نهاد همکاری و تعامل دارند، اظهار کرد: این مراکز شامل پزشکان خانواده، متخصص و فوق تخصص، بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه و ... است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین به تحت حمایت قرار داشتن ۲۱۰ بیمار خاص و ۹۱۳ بیمارسرطانی و صعب العلاج در استان اشاره و یادآور شد: این دسته از بیماران از کمک هزینه های ویژه برای درمان بیماری خود بهره مند می شوند.

وی با یادآوری اینکه کمیته امداد به بیماران زمین گیر و از کارافتاده نیز ماهیانه مبلغ یک میلیون ریال هزینه نگهداری و پرستاری پرداخت می کند، خاطرنشان کرد: هم اکنون ۴۷۰ مددجوی از کارافتاده تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند.

خدرویسی با اشاره به اینکه کمیته امداد خدمات ویژه درمانی و توانبخشی نیز به مددجویان ارائه می کند، اظهار کرد: امسال ۲۴ میلیارد ریال اعتبار برای ارائه خدمات ویژه درمانی و توانبخشی از قبیل خرید کلیه برای بیماران پیوندی، تهیه لوازم جانبی مانند ولیچر، تخت بیمارستانی، تشک مواج، واکر، عصا، دندان مصنوعی، عینک، سمعک، کمک هزینه غذایی بیماران خاص، ایاب و ذهاب، اسکان همراه بیماران، لوازم بهداشتی و ... به مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار