حسین شیروانی در گفتگو با تابناک خبر داد:
رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه گفت:در حالیکه باشگاه بدنسازی در استان بسیار است ولی تنها 310 باشگاه دارای مجوز هستند و میانگین هر باشگاه 100ورزشکار می باشد.
کد خبر: ۳۶۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 23 January 2017
حسین شیروانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:طبق ظوابط و مقررات باید تمامی باشگاه ها دارای مربی مختص به این رشته باشند و هیئت استانی تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا هیچ باشگاهی در استان بدون مربی نباشد.وخوشبختانه هیئت استان دوره هایی را  برگزار نمود که در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی مربیگیری اعطا شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب استان کرمانشاه در این رشته ورزشی  استقبال وعلاقه جوانان و نوجوانان استان کرمانشاه دراین رشته ورزشی قابل تحسین است و درسطح کشور و مجامع بین المللی حرف برای گفتن داریم لذا تلاشمان بر اینست تا جایگاه ورزشکاران کرمانشاهی این رشته را در سطح کشور معرفی و ارتقاء دهیم.  و این نشان از روحیه پهلوانی ,مردانگی و جوانمردی مردم این خطه از کشور را نشان میدهد .

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام ابراز ;طبق برنامه قرار بود در 29 بهمن ماه مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شود ولی بدلیل تداخل با مسابقات کشتی جهانی به 24 بهمن ماه موکول شد و این مسابقات طی دو روز که 24بهمن وزن کشی و 25 بهمن بصورت صبح و بعدازظهر مسابقات بر گزار می گردد .

این مسول اظهار داشت :تا کنون مسابقات مختلفی در استان برگزار شده ههچون برگزاری فستیوال پاورلیفتینگ وپرس سینه بمدت دو روز و با شرکت120ورزشکار که نفرات برتر به مسابقات کشوری که در بهمن ماه در تهران برگزار می شود اعزام خواهند شد .ورزشکاران استان دراین رشته به عنواین مختلف قهرمانی دست یافته واین مایه خرسندی برای جامعه ورزشی و استان است.

در پایان افزود:تاکنون کلاسهای مربیگری درجه 3 برای بانوان وآقایان در استان برگزار شده که خروجی خوبی نیز داشته است.

گفتگو از صفورا دانایی فرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار