کارگاه آموزشی توجیهی یک روزه ویژه مدرسین طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان و اولیا برگزار می شود.
کد خبر: ۳۶۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 23 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: با حضور منتخبین رشته های حقوق و علوماجتماعی، جامعه شناسی، فقه و حقوق اسلامی، کارگاه آموزشی توجیهی یک روزه ویژه مدرسین طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان و اولیا برگزار میشود.

سلیمان محبی افزود: در راستای اجرای طرح ملی آموزش حقوق و تکالیف به دانش آموزان و اولیا، این کارگاه با حضور دبیران منتخب از سوی کارشناسی امور بانوان اداره کل و با همکاری امور بانوان نواحی، شهرستان و مناطق استان با اولویت دارندگان مدارک تحصیلی در رشته های فقه و حقوق اسلامی، جامعه شناسی، حقوق و علوم اجتماعی در مدارس متوسطه دوره دوم دخترانه آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار می شود.

محبی خاطر نشان ساخت: مباحث و محتوای این طرح براساس سرفصل های تعیین شده توسط مدرسین مربوطه شامل؛ جامعه پذیری جوانان و نوجوانان، حقوق فردی،اجتماعی، شهروندی و حقوق خانواده است.

گفتنی است فراگیران این دوره با هماهنگی واحد امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تا پایان بهمن ماه سال جاری اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی مربوطه برای دانش آموزان و اولیا آن ها در مدارس خواهند نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار