معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاکنون 37 طرح با اعتباری بیش از 31 میلیارد و 818 میلیون تومان به منظور اخذ تسهیلات به بانک‌ کشاورزی در سال 95 معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۳۶۵۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 23 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، مهندس علی چاله چاله با بیان مطلب فوق افزود: محل تخصیص اعتبارات فوق از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی سال 95 بوده که برای اجرای طرح‌های بخش کشاورزی به استان ها اعلام شده است.

چاله چاله  با اشاره به اینکه طرح‌های مختلفی با جذب این اعتبارات اجرایی می‌شوند، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل توسعه گلخانه‌ها، اجرای سیستم‌های نوین آبیاری، مکانیزه کردن واحدهای دامی و... می‌باشد.

وی تصریح کرد: تسهیلات بسیار ارزان قیمت بوده و با نرخ سود 12 و نیم درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

چاله چاله اضافه نمود: تسهیلات صندوق توسعه ملی در بخش کشاورزی 7 ساله بوده به طوری که 2 سال دوران مشارکت، 6 ماه تنفس و 5 سال زمان بازپرداخت اقساط آن می‌باشد.

وی گفت: اعتبارات اختصاص یافته به صورت شناور در مرکز بوده و هر استانی که بتواند پرونده بیشتری را برای جذب آماده نماید می‌تواند اعتبارات بیشتری را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات مختلفی شامل میز خدمت مشترک توسط کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان، کارشناسان جهاد شهرستان ها از جمله امور دامی، آب و خاک، باغبانی و کارشناسان طرح و برنامه و مسئولین بانک کشاورزی برگزار شده، گفت: این جلسات با هدف تسریع بخشیدن برای جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی بوده که به استان‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: در این جلسات مسئولین بانک کشاورزی نکته نظرات و پیشنهادات خود را بیان نموده و در صورتی که پرونده ای آماده باشد در جلسات مصوب شوند.

چاله چاله خاطرنشان کرد: مهلت جذب تسهیلات فرصت زیادی نداشته و تا پایان بهمن ماه سالجاری خواهد بود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در خصوص روند پرداخت نیز گفت: پرونده‌ طرح‌ها در جلسات کارشناسی در شهرستان با حضور بانک مصوب گردیده و لیست آنها به انضمام صورتجلسه میز مشترک جهت تصویب نهایی به سازمان ارجاع می‌شود که یکی از مزایای آن این بوده که بتوانیم در فرصت اندکی که در اختیار داریم پرونده‌های بیشتری را جذب نماییم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار