خط تلفن ۱۴۸۰ بهزیستی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به افراد در تمام زمینه ها خصوصا در پیشگیری از اختلافات خانوادگی است.
کد خبر: ۳۶۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 23 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: خط تلفن ۱۴۸۰ بهزیستی آماده ارائه خدمات مشاوره ای به افراد در تمام زمینه ها خصوصا در پیشگیری از اختلافات خانوادگی است.

امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: آسیب های مختلف اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد، تکدی گری و کودکان کار در جامعه به عنوان منکرات وجود داردکه این آسیب ها پدیده زشتی هستند که باید برای برطرف کردن آن تمامی دستگاه ها همراه با همدلی مردم پای کار باشند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه یادآور شد: بهزیستی سازمانی است که از زمان کودکی یک فرد که در مهد کودک قرار دارد تا در مدرسه، دانشگاه و خانه سالمندان خدمات مختلفی را ارائه می دهد.

این مقام مسئول سازمان بهزیستی را نهادی عنوان کرد که مسئول سلامت روان و اجتماعی افراد است و این مسئولیت سنگین تر از حوزه های دیگر است که بر عهدهاین سازمان گذاشته شده است.

وی با اشاره به فعالیت 350 مهد کودک در استان کرمانشاه که کار پرورش ذهنی و فکری کودکان زیر 6 سال را بر عهده دارند، گفت: در استان ما 32 هزار معلول وجود دارد که این آمار در استان بالاتر از میانگین کشوری است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه اورژانس اجتماعی بهزیستی(123) نیز در مواقع ضروری آماده مداخله گری تخصصی با داشتن کادر مجرب متشکل از روانشناسان و متخصصان حوزه سلامت است، گفت: در حال حاضر در سه شهرستان استان اورژانس اجتماعی فعالیت دارد که طبق مصوبات مجلس تا پایان امسال شهرهای بالای 50 هزار نفر از خدمات اورژانس اجتماعی بهره مند خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار