رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کنگاور گفت: شامگاه یکشنبه 117 تن عملیات نمک پاشی توسط راهداران در محورهای این شهرستان انجام گرفت.
کد خبر: ۳۶۵۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 23 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،علی طاهرآبادی روز دوشنبه اظهار داشت: نمک پاشی گردنه بیدسرخ، آران در محور نهاوند و کجاوه شکن در محور اسدآباد به مقدار 117 تن انجام شد و تردد بصورت روان در راههای اصلی هم اکنون برقرار می باشد.
وی خاطرنشان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کنگاور با بکارگیری 30 نفر نیروی انسانی؛ 24 دستگاه برفروب؛ تهیه و حمل 400 تن نمک و خرید یک هزار و 500 تن ماسه در قالب چهار اکیپ آماده انجام عملیات زمستانی می باشد.
وی ادامه داد: هم اکنون در تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان کنگاور باز بوده و مشکل خاصی وجود ندارد. 
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کنگاور اظهار داشت: حوزه استحفاظی این شهرستان در مبادی ورودی از سمت مرکز قرار داشته و گردنه های بیدسرخ و کجاوه شکن در بزرگراه و آران در محور اصلی نهاوند در محدوده آن قرار دارد، با توجه به اینکه کنگاور جزو مناطق سردسیر استان و حتی کشور می باشد نیاز به همکاری کلیه ادارات مرتبط با امداد جاده ای می باشد. 
براساس پیش بینی فصلی هواشناسی بارشهای سال جاری عمدتأ از نیمه اول بهمن آغاز و میزان آن تا پایان سال در حد طبیعی و بیشتر از آن می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار