رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه از منابع آبی کافی برای زمینه‌های ایجاد و سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع آب‌بر برخوردار است.
کد خبر: ۳۶۵۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱ 23 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،نعمت الله حقیقی با اشاره به اهمیت بسیار بالای منابع آبی برای ایجاد صنایع آب‌بر اظهار داشت: استان کرمانشاه از منابع آبی کافی برای زمینه‌های ایجاد و سرمایه‌گذاری در حوزه  صنایع آب‌بر برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه منابع آبی بسیار ارزشمندی در اختیار دارد، گفت: خوشبختانه این امر بسترهای لازم را برای ایجاد و سرمایه‌گذاری درحوزه صنایع آب‌بر در کرمانشاه فراهم می‌کند.

حقیقی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه دارای ظرفیتهای مناسبی برای ایجاد صنایع آب‌بر است، بیان کرد: اکنون حدود 24 استان کشور برای ایجاد صنایع آب‌بر و‌ تأمین آب در حوزه صنعت دارای مشکلات اساسی هستند، اما استان کرمانشاه در حوزه تامین آب برای این صنایع مشکلی ندارد.

وی توجه به سهم آب بخش صنعت در تمامی سدهای استان را اساسی دانست و اظهار کرد: از این طریق بسترهای اولیه برای سرمایه‌گذاریهای عظیم در این حوزه فراهم می‌شود.

حقیقی با بیان اینکه معرفی توانمندیهای استان برای بهره‌گیری از ظرفیتهای منحصر به فرد موجود در کرمانشاه در اولویت اساسی فعالیتهای این سازمان قراردارد، گفت: احیا بخش تولیدی استان و برقراری یک محیط امن و مناسب برای سرمایه گذاران و توسعه سرمایه اقتصادی یکی از برنامه‌های در دست اولویت بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار