بهرام بهروش در گفتگو با تابناک خبر داد:
رییس هیات بازی های بومی ومحلی گفت:با توجه به اینکه قرار بود بهمن ماه این جشنواره برگزار شود بنا به دلیل متقارن شدن با ایام دهه مبارک فجر وایام فاطمیه به اسفند موکول شد ولی با تغییربرنامه به اوایل اردیبهشت 96موکل شد.
کد خبر: ۳۶۵۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 22 January 2017

بهرام بهروش در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:جشنواره (دا)برای ارج نهادن به مقام  بلند مرتبه مادرو برگرفته از فرهنگ زاگرس نشینان است و امیدواریم این جشنواره به بهترین شکل ممکن برگزار شود

وی خاطر نشان کرد:برای برگزاری چنین جشنواره هایی باید تمامی زیرساخت ها فراهم شود و کیفیت بالای جشنواره در جهت حفظ شان مادران بسیار مهم خواهد بود.

رییس هیات بازی های بومی ومحلی ابراز داشت:با توجه به اینکه زمان کافی برای بهتربرگزار کردن جشنواره داریم و از همین جا از تمامی مسئولین ارشد استان دعوت می کنیم تا مساعدت های لازم را جهت برپایی این جشنواره داشته وشرکت نمایندواز فرمانداران خواست تا با حضور پر رنگ شهرستانهای در این جشنواره ما را یاری نمایند حتی اگر در بازی های محلی شرکت نمی کنند.

بهروش تصریح کرد: هدف از برگزاری این جشنواره بالا بردن روحیه نشاط و شادیدر میان مردم است و هر شهرستان در زمان مشخص برنامه های خاص خود را به اجرا در خواهند اورد.ومکان جشنواره نیز بگونه ای طراحی شده تا تماشگران به راحتی و از نزدیک به تماشای این جشنواره بپردازند.وی تاکید کرد:در این جشنوراه 14 غرفه از شهرستانها با لباس های  و گویش محلی با طراحی کاملا سنتی حاضر خواهند شد و در کنا این غرفه ها پخت شیرینی و غذای محلی نیز انجام می شود.

رییس هیات بازی های بومی ومحلی در پایان افزود:در پایان جشنواره به بهترین غرفه از نظر بازدید کنندگان وناظران فنی از لحاظ سرعت و نحوه چیدمان جوایزی اهدا و همچنین به فرمانداران و بخشداران میزبان نیز با تقدیر نامه قدردانی خواهد شد.

گفتگو از صفورا دانایی فرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار