پرستوی عاشق به آشیانه بازگشت
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سردار سرافراز «حمزه کاظمی» شب گذشته به استان کرمانشاه انتقال یافت و مورد استقبال قرار گرفت.
کد خبر: ۳۶۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 22 January 2017

به گزارش خبرگزاریی تابناک پیکر مطهر شهید مدافع حرم، سردار سرافراز «حمزه کاظمی» شب گذشته از معراج شهدای تهران به استان کرمانشاه انتقال یافت و در فرودگاه اشرف اصفهانی مورد استقبال قرار گرفت. در این مراسم جمعی از مسؤؤلان، خانواده محترم شهید والامقام «حمزه کاظمی»، همرزمان شهید و نیز مردم غیور کرمانشاه حضور داشتند.  

گفتنی است، شهید «حمزه کاظمی» از شهدای مدافعان حرم حضرت زینب(س) است که در 25 بهمن سال 94 به همراه شهید «مهدی قاسمی» در طاموره و در حال درگیری با تکفیری‌ها در منطقه حلب به درجه رفیع شهادت نائل شدند. 

پیکر این شهید معزز پس از یکسال دوری و آزادی منطقه طاموره شمال حلب به دست رزمندگان اسلام تفحص و با انجام آزمایش‌های تکمیلی هویت این شهید والامقام شناسایی و تایید شد. سردار شهید «حمزه کاظمی» نهمین شهید مدافع حرم استان است که در دوران هشت‌ سال دفاع‌مقدس نیز در عملیات والفجر حضور داشتند و مجروح شیمیایی شدند، همچنین در آزادسازی پادگان ابوذر به همراه سایر همرزمان نقش آفرینی کردند. 

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم سردار «شهید کاظمی» امشب ساعت 20 و 30 دقیقه در حسینه گلزار شهدای کرمانشاه با حضور مسؤولان استانی و سایر همرزمان، ایثارگران و نیز خانواده این شهید والامقام برگزاری می‌شود. 

گفتنی است، مراسم تشییع پیکر مطهر «شهید حمزه» کاظمی چهارم بهمن ماه از مقابل مسجد جامع کرمانشاه با حضور مسؤولان، ایثارگران و جمعی از مردم غیور استان برگزار می‌شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار