رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: مشکلات زمین سایت جدید نمایشگاه کرمانشاه حل شود، ظرف مدت یک ماه عملیات اجرایی کار را آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۵۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 22 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه گفت: مشکلات زمین سایت جدید نمایشگاه کرمانشاه حل شود، ظرف مدت یک ماه عملیات اجرایی کار را آغاز می‌کنیم.

کیوان کاشفی اظهار کرد: این نمایشگاه چند معارض داشت که مهمترین آن معارضی بود که در بخش ورودی زمین ادعای مالکیت داشت.
وی از حل مشکل این معارض و صدور رای دادگاه به نفع نمایشگاه خبر داد و افزود: تا زمانی که معارض حکم قضایی نداشت، مشغول کار در سایت جدید بودیم و با حکم قضایی کار را تعطیل کردیم.
رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه ادامه داد: اما مشکل جدیدی که با نمایشگاه پیدا کردیم این است که مسکن و شهرسازی برای این مدت که زمین در اختیار ما بوده و ساخت و ساز در آن انجام نشده حدود سه میلیارد تومان جریمه منظور کرده که 200 برابر میزان اجاره زمین است. این در حالیست که عدم ساخت و ساز ناشی از معارض زمین بوده که خود مسکن و شهرسازی به ما داده و نمایشگاه در این بین تقصیری ندارد.
وی خواستار بخشودگی این میزان جریمه شد و تصریح کرد: تا زمانی که این مشکل حل نشود نمی‌توان کار اجرایی را آغاز کرد، اما به محض حل این مشکل می‌توانیم ظرف مدت یک ماه آگهی مناقصه را برگزار و کار اجرایی را آغاز کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار