در کتابخانه امیرگبیر صورت پذیرفت؛
مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه به همراه مسئولین ستادی با مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۳۶۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 22 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه به همراه مسئولین ستادی با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان با اشاره به سابقه درخشان بانک قرض الحسنه رسالت در استان گفت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه رسالت با ترویج سنت واقعی قرض الحسنه با مدیریت شایسته وکارکنان ساعی در استان توانسته است، مورد استقبال مردم و همکاران نهاد کتابخانه های عمومی کرمانشاه قرار گیرد.

حسنی خوانسار خاطرنشان کرد: حرکت صحیح بانک قرض الحسنه رسالت در مسیر بانکداری اسلامی موجب شده ات که  از سوی فقها و مراجع عظام تقلید فعالیت اسلامی و شرعی بودن این بانک مورد تأیید گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: بانک قرض الحسنه رسالت در عملیات بانکداری رعایت انصاف را داشته و نسبت به بانک های دیگر خدمات ویژه ای را در قالب بانکداری اسلامی به مشتریانش ارائه می دهد که موجب محبوبیت بانک در بین مردم شده است، همین امر سبب شده است که مشتریان این مجموعه پیام بانک را به دیگران برسانند، تبلیغات بانک قرض الحسنه رسالت به صورت چهره به چهره توسط مشتریان انجام می شود.

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت: بانک قرض الحسنه رسالت به واسطه حساب های خیرین در این مجموعه مشکلات و نیازهای ضروری نیازمندان را برطرف می سازد.

در ادامه مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه ضمن تشکر و ابراز خرسندی از این دیدار با اشاره به سابقه تأسیس بانک قرض الحسنه رسالت گفت: این بانک در سال 1376 در استان کرمان در ابتدا به عنوان صندوق قرض الحسنه فعالیت خود را شروع کرد و در سال 91 با مجوز رسمی از سوی بانک مرکزی بعنوان بانک فعالیت خود را ادامه داد.

شهریار سعید پور افزود: هم اکنون به لطف خداوند و با سه سال فعالیت توانستیم به این مهم در استان دست یابیم، امید است با همت و تلاش کلیه همکاران وهمراهی مردم و مسئولان در استان بتوانیم فرهنگ قرض الحسنه را در استان ترویج نماییم.

مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه با توجه به خدمات ارزنده این بانک در استان کرمانشاه بیان داشت: خوشبختانه تمامی مردم استان کرمانشاه در بانک قرض الحسنه رسالت دارای حساب بوده و از خدمات این بانک بهره مند می شوند.

سعید پور با بیان وجه تمایز بانک قرض الحسنه رسالت با سایر بانک های دیگر عنوان داشت: بانک قرض الحسنه رسالت نه سودی به مشتریان خود می دهد و نه سودی از آنها دریافت می کند و معیارهای بانکداری اسلامی را رعایت کرده و بر اساس موازین شرع مقدس اسلام بانک برای پرداخت وام هیچگونه شرطی را تعیین نمی کند.

سعید پور ادامه داد: بسیاری از ادارات و سازمان های استان از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای مسلح، حوزه های علمیه، اداره پست و ... از خدمات بانک قرض الحسنه رسالت استفاده می کنند و بخش عظیمی از کارکنان آنها دارای حساب پس انداز می باشند.

وی در ادامه گفت: امیدواریم که کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه نیز به جمع مشتریان بپیوندد و در امر خداپسندانه قرض‌الحسنه ما را یاری کند.

در پایان خوانسار خاطر نشان کرد: امید است که تعامل و همکاری دو جانبه بین بانک قرض الحسنه رسالت و اداره کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه زمینه های ارتقا و پیشبرد اهداف این دو سازمان را فراهم کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار