مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: حداقل ۴۰۰ نیروی متخصص آتش‌نشان باید در کرمانشاه وجود داشته باشد که اکنون ۱۲۰ نیروی فعال داریم.
کد خبر: ۳۶۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 22 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الله جهانبخشی با اشاره به وجود 111 ایستگاه آتش‌نشانی در شهر  کرمانشاه اظهار داشت: براساس استانداردهای بین‌المللی باید 20 ایستگاه فعال آتش‌نشانی در کرمانشاه وجود داشته باشد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با بیان اینکه به دلیل عدم نیروی فنی و متخصص از این 11 ایستگاه دو ایستگاه غیرفعال هستند، گفت: برای هر 50 هزار نفر یک ایستگاه و برای هر 2500 نفر یک نیروی آتش‌نشان متخصص باید وجود داشته باشد.

جهانبخشی از جذب 50 نیروی جدید در سال گذشته خبر داد و افزود: به دلیل عدم تخصیص بودجه و زیرساختهای مناسب متأسفانه با کمبود و عدم جذب نیروی ماهر در آتش‌نشانی روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از همکاران آتش‌نشان در شرف بازنشستگی هستند، گفت: حداکثر سن برای یک نیروی آتش‌نشان 25 سال سن و داشتن مدرک فوق دیپلم و برای راننده ماشین آتش‌نشانی داشتن حداقل دیپلم و حداکثر 30 سال سن الزامی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از قرار گرفتن شغل آتش ‌نشانی در گروه مشاغل سخت خبر داد و گفت: با تأیید شورای نگهبان و رأی نمایندگان مجلس این شغل نیز در گروه مشاغل سخت قرار خواهد گرفت.

جهانبخشی با اشاره به حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو، عنوان کرد: به یاد شهدای پلاسکو در ایستگاه شهید جمالی کرمانشاه واقع در چهارراه ارشاد با حضور مردم و اعضای شورای شهر و شهرداری مراسم یادبود برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار