معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۲۹ هزار حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان خانوارهای مشمول «طرح محسنین» در استان کرمانشاه حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 22 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،غلامرضا نصوری با  بیان اینکه «محسنین» به کسانی اطلاق می‌شود که سرپرست آنها بیمار صعب‌العلاج و از کار افتاده باشد، اظهار داشت: 29 هزار حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان خانوارهای «طرح محسنین» در استان کرمانشاه حمایت می‌کنند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اعطای کمکهای نقدی و غیرنقدی حامیان به طرح «ایتام» و «محسنین»، گفت: 7789 یتیم و فرزند خانوارهای مشمول طرح «محسنین» از حمایت پدران معنوی بهره‌مند می‌شوند.

نصوری با تأکید بر 29 هزار خیر حامی ایتام و فرزندان محسنین، بیان کرد: نزدیک به 24 هزار حامی از ایتام و 5000 حامی از فرزندان محسنین در استان حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حداقل میزان کمک پرداختی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین، 300 هزار ریال است، عنوان کرد: سرانه کمک پرداختی حامیان نیکوکار به هر یتیم در هر ماه 130 هزار تومان و سرانه کمک پرداختی به هر خانوار محسنین 62هزار تومان است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: حامیان نیکوکار از ابتدای سال 95 تا پایان آذر ماه 75 میلیارد و 809 میلیون ریال به ایتام و خانوارهای محسنین اهدا کرده‌اند.

نصوری با اشاره به اینکه شناسنامه‌های نیازمندی ایتام و فرزندان محسنین در اختیار کمیته امداد است، اظهار کرد: نیکوکارانی که تمایل به حمایت از ایتام و خانوارهای محسنین دارند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستانها در این طرحهای خداپسندانه شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار