هیأت بسکتبال استان قم با ابراز نگرانی نسبت به وجود سودجویان در برخی فضاهای مرتبط با بسکتبال از خانواده‌ها خواسته است در این زمینه هوشیار عمل کنند.
کد خبر: ۳۶۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 21 January 2017
به گزارش تابناک قم، دریافت شهریه غیرمتعارف یا دریافت پول برای اردوهای برون‌شهری به بهانه برگزاری مسابقه‌های چندجانبه با تیم‌هایی از استان‌های مجاور سبب شده است هیأت بسکتبال استان قم از طریق خروجی رسمی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان دهد. 

متولی توسعه رشته بسکتبال در قم بدون این که به طور مستقیم از شخص با باشگاهی در زمینه این تخلف‌ها نام ببرد از عموم مردم و خانواده‌ها خواسته است در صورتی که فرزند خود را در مدارس بسکتبال و باشگاه‌ها ثبت‌نام می‌کنند ابتدا درباره آن از هیأت بسکتبال قم استعلام کنند و سپس به نام‌نویسی و پرداخت وجه اقدام کنند. مرتضی سخایی، رئیس هیأت بسکتبال، گفته است در موارد این چنینی مسئولیت بر عهده خانواده‌هاست زیرا آن‌ها باید نسبت به این موضوع آگاهی لازم را به دست بیاورند. 

مشکلی که هیأت بسکتبال با آن موجه شده همان مشکلی است که اهالی فوتبال سال‌هاست با آن مواجه هستند و به تدریج در حال سازماندهی امور مربوط به آموزش هستند. هیأت بسکتبال اما با توجه به وجود جریان‌های چند سویه در بسکتبال قم، تلاش می‌کند با کنترل وضعیت اقدام‌هایی در زمینه رشد بسکتبال انجام دهد. 

پیش از این زمزمه‌هایی برای جریمه یکی از مدارس بسکتبال در قم به دلیل دریافت مبلغ بیشتری از شهریه تعیین شده شنیده می‌شد که این موضوع هرگز به طور رسمی علنی نشد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار