معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: ظرفیت های استان در زمینه گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت فوق العاده است.
کد خبر: ۳۶۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 21 January 2017
 به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛رضا رحیمی اظهار کرد: کرمانشاه دارای ظرفیت های اشتغالزایی بسیار بالایی در زمینه های مختلف مانند تجارت و بازرگانی، گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن و صنایع دستی است.

این مدیرارشد اقتصادی استان افزود: در این میان ظرفیت های استان در زمینه گردشگری  و به ویژه گردشگری سلامت فوق العاده است و با توجه به امکانات پزشکی مناسب کرمانشاه می تواند پذیرای بیماران کشور عراق باشد.

وی با اشاره به اینکه حوزه گردشگری سلامت به عنوان یک اولویت از سوی مدیریت ارشد استان دنبال می شود، تصریح کرد: انتظار می رود وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی متفاوت تر از گذشته و با بهره گیری از مدل های روز دنیا، اشتغالزایی و توسعه در این حوزه و دیگر حوزه ها را پیش ببرد. 

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری درادامه از حمایت جدی و همه جانبه استان در زمینه اجرای طرح های توانمندسازی خبر داد و گفت: مدیریت ارشاد استان طی این مدت امکانات سخت افزاری و فضاهای آموزشی بسیاری را در اختیار بخش های اشتغالزا قرار داده است. به عنوان نمونه دو سوله متعلق به استانداری تخلیه و در اختیار واحدهای فناور استان قرار گرفته است. 

این مدیر ارشد اقتصادی تاکید کرد: استانداری از امکانات، منابع و اعتباراتی که در اختیار  دارد به این طرح ها کمک می کند، البته به شرطی که این طرح ها منجر به ایجاد اشتغال برای جوانان کرمانشاهی شوند.

وی افزود: هم اکنون سالیانه تا 500 تن از زیتون های تولیدی کرمانشاه برای فرآوردی به شمال فرستاده می شود وسپس با چند برابر قیمت در داخل استان به فروش می رسد. مشابه این وضعیت در حوزه پشم استان نیز متاسفانه سال هاست اتفاق می افتد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مدیران شایسته کرمانشاهی در کشور پرشمارند، گفت: کرمانشاه با برخورداری از چنین پتانسیل هایی در حوزه نیروی انسانی شایسته این همه بیکار نیست. 

این مدیر ارشد اقتصادی استان در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: در حوزه فناوری و اطلاعات دارای ظرفیت های بسیار بالایی در زمینه اشتغالزایی برخوردار است و می توان تا 20 هزار شغل مستقیم برای جوانان جویای کار کرمانشاهی ایجاد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار