مدیر سایت تاب‌آوری:
مدیر و موسس سایت تاب‌آوری و روانشناختی گفت: کرمانشاه دارای قابلیت لازم برای تاسیس مدرسه ملی تاب‌آوری است.
کد خبر: ۳۶۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ 19 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،  محمد‌رضا مقدسی صبح امروز در نخستین کارگاه تاب‌آوری روانشناسی کشور ویژه خبرنگاران که در سالن همایش فنی و حرفه‌ای شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تاب‌آو‌ری مهمترین پیش‌بینی کننده سلامت روانی است.

وی ادامه داد: تاب‌آوری در توسعه مدیریت منابع انسانی، ارتقاء کیفیت عملکرد اصحاب رسانه دارای جایگاه ویژه‌ای است، لذا خبرنگاران باید نحوه مدیریت هیجانات و شرایط عملکرد در سخت‌ترین مواقع در حرفه خبرنگاری را آموزش ببینند.

مدیر و موسس سایت تاب‌آوری و روانشناختی کشور با اشاره بر مشغله حرفه سخت و پر‌طنش خبرنگاری، گفت: اصحاب رسانه باید از توانایی و سرمایه‌های روانشناختی خاصی برخوردار باشند.

مقدسی هدف از برگزاری این کلاس برای خبرنگاران را حفظ سلامت بهزیستی، روانشناسی برای این قشر پرتلاش دانست و تصریح کرد: کرمانشاه قابلیت  تاسیس مدرسه ملی تاب‌آوری را دارد.

مدیر کل امور اجتماعی استاندار کرمانشاه نیز، اظهار داشت: واژه تاب‌آوری یکی از ضروریت‌های مشاغل سخت است.

حسین باباجانی به استرس فراوان در حرفه خبرنگاری اشاره کرد و گفت: خبرنگاران باید راه مقابله با استرس را فرا گیرند و اطلاعات لازم را درخصوص تاب‌آوری کسب کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید به گونه‌ای اخبار را انعکاس دهند که آسیبی به روح و روان خود و جامعه وارد نکنند، ادامه داد: کار خبرنگاران با افکار، قلوب و ذهن مردم سروکار دارد.

باباجانی در ادامه با اشاره به آیات قرآن کریم(خداوند در قرآن به قلم قسم خورده است)، ادامه داد: اگر قلم خبرنگاران محکم و حساب شده باشد برای این قشر خیر و ثواب به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار