کارگاه آموزشی هنرهای آوایی (نمایشی - قصه گویی) ویژه مربی و رابطین پرورشی مراکز آموزش استثنایی در استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 19 January 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، این کارگاه آموزشی با مشارکت اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی دو روز و با هدف توانمند سازی مربی و رابطین پرورشی مراکز آموزش استثنایی استان کرمانشاه و با حضور کارشناس مسوول و کارشناس امور فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 4 برگزار شد.
روز سه شنبه 28 دی ماه 95 کارگاه آموزشی هنرهای نمایشی توسط علی قسمتی و با مضمون انواع نمایشی و چگونگی استفاده از ابزارهای نمایشی و ساخت انواع عروسک نمایشی و چگونگی ارتباط برقرار کردن با کودکان از طریق نمایش برگزار شد.
روز چهارشنبه 29 دی ماه 95 نیز کارگاه آموزشی هنر قصه گویی توسط مهناز فتاحی و با مضمون انواع قصه گویی و چگونگی استفاده از ابزارهای قصه گویی، شیوه های قصه گویی، چگونگی جذب مخاطب و ارتباط برقرار کردن با مخاطب و تقویت هنر قصه گویی در دانش آموزان برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار